logo itpoint.cz

Přečíslování pevných linek Českého Telecomu proběhlo na ústřednách společnosti Alcatel bez problémů

Společnost Alcatel ve středu oznámila, že přečíslování pevných linek proběhlo v oblastech, kde telefonní spojení zajišťují její ústředny, bez problémů. Na telefonní ústředny Alcatel je v ČR připojeno 2,9 milionu ekvivalentních linek. Změny, které byly naplánovány na noc z 21. na 22. září byly implementovány bez problémů a telefonní služby zde fungují podle plánu.

Společnost Alcatel ve středu oznámila, že přečíslování pevných linek proběhlo v oblastech, kde telefonní spojení zajišťují její ústředny, bez problémů. Na telefonní ústředny Alcatel je v ČR připojeno 2,9 milionu ekvivalentních linek. Změny, které byly naplánovány na noc z 21. na 22. září byly implementovány bez problémů a telefonní služby zde fungují podle plánu.

"Přečíslování pevných telefonních linek Českého Telecomu v celé České republice v průběhu jediné noci je unikátní operací i v evropských podmínkách. Jsme rádi, že jako jeden ze dvou generálních dodavatelů technologie jsme celou operaci bezchybně zvládli a že zákazníci Českého Telecomu byli s ohledem na složitost a rozsah operace omezeni jen minimálně," uvedl generální ředitel společnosti Alcatel Czech František Válek.

Práce s novým systémem telefonních čísel v jednotném devítimístném formátu by měla být snadnější a společně s novými čísly se zároveň zvětšují telefonní obvody, což by mělo přinést zlevnění některých hovorů. Přečíslování telefonní sítě bylo základní podmínkou pokračování liberalizace českého telekomunikačního trhu.

 www.alcatel.cz

Článek ze dne 26. září 2002 - čtvrtek