logo itpoint.cz

Před vánocemi dává Český Telecom svým zákazníkům každou čtvrtou minutu zdarma

Akce je časově omezená na období od 25.11. 2002 do 31.12. 2002. Zdarma je každá čtvrtá minuta volání a to až do dvaceti minut trvání hovoru. Znamená to tedy, že zákazník neplatí za každou čtvrtou, osmou, dvanáctou, šestnáctou a dvacátou minutu hovoru. Při dvacetiminutovém telefonátu mu tak Český Telecom věnuje celých 5 minut zdarma.

Každou 4. minutu zdarma dává svým zákazníkům ČESKÝ TELECOM, a.s., v rámci speciální nabídky. Ta je jedním z "bonbónků" Vánoční kolekce společnosti. K dalším patří například Pohodlnější volání (slevy až 1000 Kč na bezšňůrové telefony), Pamlsek pro konzumenty internetu (zvýhodněný balíček ISDN Sprint) nebo Nová příchuť Memoboxu (nové služby a funkce).

Speciální nabídkou zvýhodněného dálkového (dříve meziměstského) a mezinárodního volání ČESKÝ TELECOM v předvánočním a vánočním čase umožňuje delší a levnější hovory. Zdarma je každá čtvrtá minuta volání a to až do dvaceti minut trvání hovoru. Znamená to tedy, že zákazník neplatí za každou čtvrtou, osmou, dvanáctou, šestnáctou a dvacátou minutu hovoru. Při dvacetiminutovém telefonátu mu tak ČESKÝ TELECOM věnuje celých 5 minut zdarma.

Akce je časově omezená na období od 25.11. 2002 do 31.12. 2002. Výhodná a levná volání však mohou zákazníci ČESKÉHO TELECOMU využívat celý rok. Například cena za místní volání mimo špičku je u většiny cenových programů již za 0,70 Kč/minutu. Ceny za dálková volání jsou již od 1,- Kč/minutu.

Zvýhodněna jsou volání mimo špičku,to je v pracovní dny od 19:00 – 7:00 hodin, celé víkendy a svátky. Jako vánoční dárek tuto slevu získají ti zákazníci ČESKÉHO TELECOMU, kteří mají cenové programy Home Standard, Home Maxi, Home Maxi plus, Home Internet, nebo cenové programy euroISDN2 (kromě ISDN Special).

Nabídka se vztahuje na dálková a mezinárodní volání do pevných sítí těchto zemí: Německo, Polsko, Rakousko, Slovensko, Austrálie, Belgie, Dánsko, Finsko, Francie, Irsko, Itálie, Izrael, Kanada, Kypr, Lucembursko, Maďarsko, Nizozemsko, Norsko, Portugalsko, Řecko, Slovinsko, Španělsko, Švédsko, Švýcarsko, Vatikán, Velká Británie, USA.

Bližší informace zákazníci obdrží na bezplatném čísle Telefonického centra služeb 800 123 456, na internetu (www.telecom.cz) nebo v kterémkoliv z prodejních míst ČESKÉHO TELECOMU (TELEPOINT a TELEPOINT PARTNER).

 www.telecom.cz

Článek ze dne 27. listopadu 2002 - středa