logo itpoint.cz

Představení nových SW produktů pro komunikační systémy Siemens řady HiPath

V expozici společnosti MH System na veletrhu informačních technologií a komunikací – ITC Prague 2002 je využito moderní konvergované komunikační technologie HiPath 3000 společnosti Siemens, který byl uveden na náš trh v průběhu března letošního roku.

Ve dnech 17. – 19.4. 2002 se v areálu Výstaviště Praha v Holešovicích uskuteční 4. ročník veletrhu informačních technologií a komunikací – ITC Prague 2002. Jedním z vystavovatelů je firma MH System, která na svém stánku PK 04 představí nově uvedenou řadu SW aplikací.

V expozici společnosti MH System je využito moderní konvergované komunikační technologie HiPath 3000 společnosti Siemens využívající tradiční digitální telefonní technologii TDM i paketovou VoIP technologii. Systém HiPath 3000 byl uveden na náš trh v průběhu března letošního roku.

První prezentovanou oblastí je Unified Messaging. Společnost MH System, představuje hlasové produkty pro zpracování zpráv a jejich technickou vyspělost ve spolupráci se systémem HiPath 3000, který nabízí centralizované využití Unified Messaging pro všechny koncové přístroje a terminály: analogové, systémové, cordless (DECT) telefony, VoIP telefony a SW klienty.

Druhou prezentovanou oblastí je CTI (Computer Telephony Integration) - jedná se o podporu telefonování prostřednictvím počítače. Celá platforma analogových, systémových, bezšňůrových a VoIP koncových přístrojů systému HiPath 3000 podporuje funkce CTI. Na PC jsou přeneseny všechny telefonní funkce ze systému HiPath 3000 (např.vyzvednutí, zavěšení, hold, přepojení, konference). Při telefonování může uživatel využívat také různé databáze či telefonní seznamy, které jsou k dispozici na firemní počítačové síti. Spolupráce funkcí CTI s ostatními programy v prostředí MS Windows je zaručena prostřednictvím DDE (Dynamic Data Exchange). Pomocí tohoto propojení lze přenášet všechny telefonní funkce i do jiných programů. Uživatel tak může ovládat veškerou komunikaci prostřednictvím svého počítače a jeho personalizovaných aplikací.

Třetí prezentovanou oblastí je softwarová vizualizace a vyhodnocování provozních parametrů call centra UCD (Universal Call Distribution) pro HiPath 3000. Call centrum UCD směruje volání na jednotlivé operátory, vytváří fronty s ohlášením a rovnoměrně vytěžuje jednotlivé operátory. Softwarová podpora umožňuje náhled na celkový provoz a dává aktuální přehled o stavu operátorů, počtech čekajících hovorů a na překročené mezní stavy upozorňuje. Operátor může využívat všechny varianty koncových terminálů: stacionární, mobilní s bezšňůrovým přístrojem nebo i vzdálený využívající VoIP telefon či SW klienta.

HiPath je podniková konvergovaná architektura společnosti Siemens. Tato technologie umožňuje zákazníkům dále rozvíjet své stávající hlasové a datové infrastruktury podle vlastních požadavků, případně zavádět nové IP technologie, a zároveň chránit stávající investice. Rozvoj a rozšíření celkového konceptu technologie HiPath do uceleného konvergovaného systému bylo představeno pod sloganem „Practical Convergence Today“ v rámci setkání s novináři a analytiky v listopadu 2001. Široká nabídka produktů poskytuje různé možnosti při organizaci dalšího rozvoje podnikové infrastruktury na základě přidané hodnoty a návratnosti investic.

Firma MH System se pohybuje ve specifickém odvětví hlasových a monitorovacích systémů již řadu let. Její systémy k plné spokojenosti využívá celá řada významných zákazníku v ČR i mimo ní (např. Národní bezpečnostní úřad–NBÚ, Ministerstvo zahraničních věcí ČR, Ministerstvo financí ČR, Ministerstvo vnitra ČR). Členové realizačního týmu MH System mají mnohaleté zkušenosti z oblasti IT i telekomunikací, z vedení i realizací náročných projektů, u nichž je spolehlivost a funkčnost prioritním požadavkem (telekomunikační systémy, počítačové systémy, aplikační programové vybavení). Praxe ověřila, že nejlepším kvalifikačním předpokladem jsou spokojení zákazníci.

 www.siemens.cz

  &  MHSYSTEM

Článek ze dne 12. dubna 2002 - pátek

tesena fest 2018