logo itpoint.cz

Přispívat na pomoc postiženým povodněmi je možné i z veřejných telefonních automatů

Český Telecom na kartových a kombinovaných telefonních automatech zprovoznil "tlačítko C". Po jeho zmáčknutí bude linka na pomoc postiženým povodněmi vytočena automaticky. Její číslo je samozřejmě možné volit i standardním způsobem. Volání mohou zákazníci hradit jak běžnou telefonní kartou tak multifunkční kartou TRICK, kombinované automaty umožňují rovněž platbu mincemi.

Přispívat na odstraňování následků povodní prostřednictvím speciální linky 0900 60 90 40 je od čtvrtka možné také z veřejných telefonní automatů. Číslo linky si přitom zákazníci pamatovat nemusí. ČESKÝ TELECOM, a.s., pro ně na kartových a kombinovaných telefonních automatech zprovoznil "tlačítko C". Po jeho zmáčknutí bude linka na pomoc postiženým povodněmi vytočena automaticky. Její číslo je samozřejmě možné volit i standardním způsobem. Volání mohou zákazníci hradit jak běžnou telefonní kartou tak multifunkční kartou TRICK, kombinované automaty umožňují rovněž platbu mincemi.

Speciální linka ČESKÉHO TELECOMU 0900 60 90 40 umožňuje zájemcům podílet se doslova zvednutím telefonu na pomoci lidem postiženým povodněmi. Volání na číslo 0900 60 90 40 je z telefonních automatů zpoplatněno od 74 Kč do 92 Kč v závislosti na použitém způsobu placení. Veškeré prostředky, které budou tímto způsobem vybrány, poukáže ČESKÝ TELECOM na sbírkové konto 334 334 334 / 0300 SOS POVODNĚ společnosti Člověk v tísni při České televizi. Tyto peníze pak budou použity na konkrétní pomoc lidem postiženým povodněmi. O tom, jak jsou a budou shromážděné finanční zdroje použity společnost Člověk v tísni veřejnost průběžně informuje. Částka, kterou zákazníci ČESKÉHO TELECOMU svým voláním přislíbili přispět na odstraňování následků záplav, se dnes přiblížila hranici 15 000 000 Kč.

ČESKÝ TELECOM znovu uvedl do provozu také službu zasílání krátkých textových zpráv z veřejných telefonních automatů, která byla povodněmi dočasně přerušena. Voda minulou středu v Praze - Karlíně zatopila propojovací bod, který umožňuje rozesílání SMS zpráv a E-mailů z telefonních budek do sítí mobilních operátorů a Internetu. Pracovníkům ČESKÉHO TELECOMU se podařilo v rekordně krátkém čase tento propojovací bod zprovoznit v jiných, nezasažených prostorách, a obnovit tak konektivitu sítí. Ode dneška mohou zákazníci z telefonních automatů opět odesílat pomocí multifunkčních karet TRICK eSeMeSky a elektronickou poštu.

 www.telecom.cz

Článek ze dne 23. srpna 2002 - pátek