logo itpoint.cz

Pro služby Eurotelu se rozhodla Česká spořitelna a společnost Bosch

Oba kontrakty znamenají dodávku komplexního řešení mobilní komunikace pro více než 2 900 mobilních telefonů. Ve výběrovém řízení stanovily společnosti kromě běžně poskytovaných hlasových služeb i další kritéria, jako například zajištění vysokorychlostních datových přenosů, připojení na internet a do firemních sítí, obměna a modernizace telefonů příslušenství, nebo pozáruční servis.

Praha, 16. května 2002 - Společnost Eurotel Praha, spol. s r.o., zvítězila ve výběrovém řízení na komplexní firemní řešení mobilní komunikace společnosti Česká spořitelna, a.s., a prodloužila svou smlouvu se skupinou firem Robert Bosch v ČR.

"Oba kontrakty znamenají dodávku mobilních služeb pro více než 2 900 mobilních telefonů," říká Zuzana Řezníčková, výkonná ředitelka divize prodeje Eurotelu. Ve výběrovém řízení stanovily společnosti kromě běžně poskytovaných hlasových služeb i další kritéria, jako například zajištění vysokorychlostních datových přenosů, připojení na internet a do firemních sítí, obměna a modernizace telefonů příslušenství, nebo pozáruční servis.

Největší finanční dům v ČR Česká spořitelna, a.s., využívala doposud služeb více operátorů. V rámci zefektivnění výdajů za telekomunikační služby se společnost rozhodla pro výběrové řízení na dodávku služeb jen od jednoho mobilního operátora. Koncern Robert Bosch je v ČR spokojeným zákazníkem Eurotelu již řadu let. Po vypršení smlouvy na poskytování mobilních telekomunikačních služeb Bosch zhodnotil dosavadní spolupráci a rozhodl se pokračovat ve využívání služeb společnosti Eurotel.

"Přestože na trhu panuje ostrý konkurenční boj, o služby Eurotelu je i mezi firemní klientelou stále velký zájem. Náš úspěch tkví v šíři nabízených služeb šitých na míru zákazníkům, ve výhodných sazbách a profesionální péči našich pracovníků. Dokladem jsou i výsledků nezávislého výzkumu, který začátkem roku prováděla agentura AISA mimo jiné pro Eurotel a pro T-Mobile mezi 1200 firmami," dodává Zuzana Řezníčková.

Celkem 71 procent firemních klientů využívá podle výzkumu Eurotel, 41 procent T-Mobile a 16 procent Oskar. Mezi společnostmi, které mají více než 200 zaměstnanců, má Eurotel dokonce 87% tržní podíl. Nejčastější kombinací operátorů u firem je využívání sítě Eurotel a druhého operátora, celkem 14 procent. Služby všech tří provozovatelů využívají čtyři procenta firem.

 www.eurotel.cz

Článek ze dne 17. května 2002 - pátek