logo itpoint.cz

Rozhovor s vítězi studenstké soutěže Step Ahead 2002

Letošní soutěž Step Ahead byla věnována produktům využívající možnosti přístupové technologie ADSL. Vysokoškolští studenti dostali zadání od fiktivní firmy. Na zpracování projektu měli celou sobotu, od 9.00 do 21.00 hodin. Náplní nedělního dopoledne byla prezentace zpracovaného projektu. Celkové hodnocení skupiny bylo tvořeno z 60% zpracovaným zadáním a ze 40% originalitou a způsobem nedělní prezentace.

Letošní soutěž Step Ahead byla věnována produktům využívající možnosti přístupové technologie ADSL. Vysokoškolští studenti dostali zadání od fiktivní firmy. Na zpracování projektu měli celou sobotu, od 9.00 do 21.00 hodin. Náplní nedělního dopoledne byla prezentace zpracovaného projektu. Celkové hodnocení skupiny bylo tvořeno z 60% zpracovaným zadáním a ze 40% originalitou a způsobem nedělní prezentace.

Záznam virtuální TK z 14.11. 2002


Ve finále 5. ročníku studentské soutěže ČESKÉHO TELECOMU STEP AHEAD obsadily první a druhé místo týmy Fakulty Dopravní ČVUT. Třetí pozici získali studenti University Tomáše Bati ve Zlíně.

Letošní soutěž Step Ahead byla věnována produktům využívající možnosti přístupové technologie ADSL. Vysokoškolští studenti dostali zadání od fiktivní firmy. Na zpracování projektu měli celou sobotu, od 9.00 do 21.00 hodin. Náplní nedělního dopoledne byla prezentace zpracovaného projektu. Celkové hodnocení skupiny bylo tvořeno z 60% zpracovaným zadáním a ze 40% originalitou a způsobem nedělní prezentace.

Do finále soutěže, které se konalo tento víkend (8.-10.11.) ve školícím středisku ČESKÉHO TELECOMU ve Zruči nad Sázavou, postoupilo z celkového počtu 112 přihlášených studentů 40 finalistů. Ti pak soutěžili v deseti čtyřčlenných družstvech.

"Oceňuji, že Český Telecom něco takového pořádá. Je to výborná zkušenost pro studenty. Jsem potěšena jeho zájmem podobnou akci uspořádat. Projekt nám napomáhá s praktickou přípravou na kariéru," sdělil Zdeněk Lokaj, student ČVUT v Praze.

Všichni studenti měli na závěr možnost vyměnit si ze zástupci ČESKÉHO TELECOMU názory na soutěž a získali informace o možnostech další spolupráce s ČESKÝM TELECOMEM. Mezi ně patří praxe např. brigády, pomoc při zpracování diplomové práce či projekt stínování manažerů.

"Podobné soutěže mají za cíl nejen aktivní analýzu moderních telekomunikačních produktů a zvýšit zájem veřejnosti o tyto špičkové produkty s vysokou přidanou hodnotou, ale současně jsou vhodným nástrojem personálního marketingu k získání kvalifikovaných odborníků pro ČESKÝ TELECOM. Proto jsme také mj. podepsali smlouvu o sponzorském partnerství s Fakultou elektrotechnickou ČVUT," sdělil Milan Smutný, výkonný ředitel marketingové a korporátní komunikace ČESKÉHO TELECOMU.

Vzdělávací program STEP AHEAD je určen studentům vysokých škol. Od roku 1998 se jej zúčastnilo již více než 1700 studentů.

Článek ze dne 15. listopadu 2002 - pátek

Cool letní akce datového centra Coolhousing