logo itpoint.cz

Služba Informace o přecíslování Českého Telecomu

V projektu služby 14111 bylo uplatněno řešení DAVOS INTERCEPT, vyvinuté spolecnostmi sdruženými v ISC GROUP a poskytuje nezbytné funkcionality dle zadání Českého Telecomu.

Vzhledem k tomu, že na září 2002 je plánováno přečíslování telefonních stanic v České republice, poptal Český Telecom dodavatele technologie pro poskytování automatické služby pro poskytování informace o nových telefonních císlech, a to jak pro aktuálně prováděné zmeny, tak i o číslech, která vstoupí v platnost v září 2002.

Pro realizaci tohoto projektu byla dodána technologie DAVOS vyvinutá spolecnostmi sdruženými v ISC GROUP. Davos je souhrnným označením pro původní software firmy CTI software pro komplexní počítačovou telefonii.

Systém Davos je tvořen řadou samostatně funkčních modulů, které lze dle potřeby zákazníka integrovat a vytvářet tak celky, které představují řešení na zakázku podle přesně stanovených potřeb uživatele. To také umožnuje systém vyvíjet v souladu se změnou požadavku vyvíjející se organizace.

Davos umožnuje propojení s ekonomickým systémem uživatele a vytvořit tak základ CRM systému. V projektu služby 14111 bylo uplatněno řešení DAVOS INTERCEPT, kreré poskytuje nezbytné funkcionality dle zadání Českého Telecomu. Systém pracuje na hardwarové platformě Intel/Dialogic, je modulární a umožnuje napojení na databáze telefonních čísel Českého Telecomu.

Technologie je samozřejmě z aplikacního hlediska zcela otevřená a umožnuje využít stávající systém i pro další automatické hlasové služby.

 http://www.isccorp.com

Článek ze dne 17. července 2002 - středa