logo itpoint.cz

Společnost Alcatel se ve třetím čtvrtletí 2001 umístila na třetí pozici na trhu středních až velkých systémů IP-PBX Alcatel OmniPCX 4400

Alcatel si stále drží silnou pozici na trhu středních a velkých systémů IP-PBX a je nyní na tomto rychle se rozvíjejícím trhu celkově na třetím místě v segmentu systémů od 401 do 1000 linek.

Společnost Alcatel oznámila, že si podle výsledků tržních podílů za třetí čtvrtletí roku 2001 publikovaných ve zprávě InfoTrack for Enterprise Communications organizace InfoTech zajistila třetí místo na americkém trhu konvergovaných systémů nad 400 linek. Tato kategorie vymezená organizací InfoTech zahrnuje sítě LAN umožňující telefonní hovory, PBX na platformě IP a konvergované systémy. Příjem z prodeje těchto systémů nové generace bude dle současných odhadů v roce 2005 dosahovat celých 3,2 mld. USD.

"Poslední zpráva InfoTech ukazuje, že společnost Alcatel si severoamerické zákazníky získává inovativními produkty a silným zaměřením na firemní trh," prohlásil Tom Wilburn, Senior Vicepresident společnosti Alcatel pro severoamerický firemní trh. "V době rychle se měnící struktury prodejců by si firmy měly zvolit stabilní prodejce. Špičkové konvergenční produkty společnosti Alcatel, solidní finanční situace a celosvětové působení zajišťují zákazníkům jistotu, že takováto společnost dokáže vyhovět jejich potřebám nejen nyní, ale i v budoucnosti."

"Společnost Alcatel si stále drží silnou pozici na trhu středních a velkých systémů IP-PBX," řekl Frank Stinson, Senior Product Manager InfoTrack Programs společnosti InfoTech. "Výsledky za třetí čtvrtletí roku 2001 ukazují, že Alcatel je nyní na tomto rychle se rozvíjejícím trhu celkově na třetím místě v segmentu systémů od 401 do 1000 linek."

Produkt OmniPCX 4400 od společnosti Alcatel je schopen podporovat datové přepínače a tradiční PBX konkurenčních prodejců, což zákazníkům poskytuje flexibilitu v prostředí, kde působí mnoho výrobců. Kromě podpory protokolů typu Voice-Over-IP, frame relay a ATM sítě, OmniPCX 4400 podporuje také širokou škálu telefonních řešení, včetně IP, analogových, digitálních, bezdrátových a softwarových telefonů, a umožňuje tak zákazníkům ponechat si jejich tradiční zařízení, jako jsou noční vyzváněcí zařízení, halové vyvolávací systémy, modemy nebo faxy i po přechodu k telefonii prostřednictvím IP.

Alcatel OmniPCX 4400 je, kromě tradičních telefonních funkcí, aplikačně vybaven vestavěnými aplikacemi pro zasílání zpráv, mobilitu, správu sítí a správu kontaktního centra. Kromě toho je produkt OmniPCX navržen jako otevřený síťový základ podporující standardní protokoly jako CSTA, TAPI, TSAPI, SNMP, LDAP, DHCP a H.323, a tím umožňuje snazší integraci jiných aplikací nezávislých prodejců softwaru (ISV) a výrobců softwaru. Tyto externí aplikace slouží k rozšíření funkcí produktu OmniPCX a konečným uživatelům poskytují větší možnosti volby při výběru optimálního řešení pro jejich sítě.

Alcatel OmniPCX 4400 je hlasový komunikační systém poslední generace na bázi IP. OmniPCX 4400 společnosti Alcatel je založen na architektuře klient/server systému UNIX a je přizpůsobitelný pro rozdílné počty uživatelů od 50 do 50 000, podporuje širokou škálu telefonních možností – IP, digitální, analogovou, bezdrátovou či softwareovou telefonii, nabízí vysokou spolehlivost, integrované aplikace jako např. mobilitu, zasílání zpráv a kontaktní centrum, podporu přenosu hlasu přes IP (Voice-Over IP) s kvalitou správy služeb, rozsáhlé možnosti práce se sítí a komplexní správu sítě.

 www.alcatel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 25. ledna 2002 - pátek