logo itpoint.cz

Společnost Gartner potvrdila produkt Alcatel OmniTouch od Alcatelu jako špičku na trhu kontaktních center

Společnost Gartner vyhodnotila každého dodavatele podle řady kritérií včetně firemní strategie, technických inovací, zacílení na trh, strategie služeb, tzv. "mind share", tržního podílu, možností produktu, finanční náročnosti řešení, distribuce a prodejních kanálů.

Společnost Alcatel oznámila, že Alcatel OmniTouch je podle zprávy společnosti Gartner "EMEA* contact Center Infrastructure Magic Quadrant 2002" špičkou na trhu kontaktních center v oblasti EMEA (Europe, Middle East and Africa).

Společnost Gartner vyhodnotila každého dodavatele podle řady kritérií včetně firemní strategie, technických inovací, zacílení na trh, strategie služeb, tzv. "mind share", tržního podílu, možností produktu, finanční náročnosti řešení, distribuce a prodejních kanálů.

Produkt OmniTouch je schopen poskytnout komplexní řešení pro potřeby podniků včetně ACD (automatické rozdělování hovorů), IVR (interaktivní hlasová odpověď) a multimediální integrace na základě technologie firmy Genesys Telecommunications Laboratories, dceřiné firmy společnosti Alcatel. Alcatel OmniTouch je určen stávajícím zákazníkům stejně jako společnostem, které se chtějí vyvíjet směrem k multimédiím, kontaktním centrům prostřednictvím IP a chtějí být otevřené a kompatibilní s hlavními dodavateli softwarových řešení CRM. Tito zákazníci mohou těžit z přizpůsobitelnosti a otevřenosti tohoto řešení. Kromě toho Alcatel sítím svých obchodních partnerů nabízí komplexní organizaci profesionálních služeb kontaktních center včetně auditu, zavedení a přizpůsobení.

Jean Luc Fourniou, generální ředitel divize sítí pro e-Business společnosti Alcatel, řekl : "Více než 220 000 agentů používá Alcatel OmniTouch, což znamená největší tržní podíl v Evropě. Alcatel OmniTouch zajišťuje celou škálu řešení pro malé a střední firmy s garancí zkvalitnění zákaznických služeb a posílení návratnosti investic."

Alcatel OmniTouch Contact Center Suite je určen pro Alcatel OmniPCX 4400 Private Communication Exchange a nabízí komplexní a kompaktně dodávaná řešení pro multimediální (hlas, e-mail, fax, web a chat) kontaktní aplikace s jednou správou. Jedná se o prvotní řešení společnosti Alcatel pro střední a velké podniky, které chtějí zavést předem integrované řešení kontaktního centra /řešení PBX na bázi IP, které má být realizováno v krátkém časovém období a s nízkými náklady na vlastnictví.

 www.alcatel.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 4. dubna 2002 - čtvrtek