logo itpoint.cz

T-mobile posiluje

Celkový počet zákazníků vzrostl meziročně o více než 40 procent

Celkový počet zákazníků vzrostl meziročně o více než 40 procent. K 30. červnu 2002 využívalo služeb sítě T-Mobile v České republice celkem 3 149 714 zákazníků. Celkový počet zákazníků tak ke konci prvního pololetí letošního roku meziročně vzrostl o více než 40 procent. Za zákazníky jsou přitom považováni pouze zákazníci s platnou smlouvou a dále uživatelé předplacených služeb Twist, kteří si alespoň jednou za posledních 12 měsíců dobili svůj kredit. "Uplynulých šest měsíců považujeme za velmi úspěšné období. Výrazného úspěchu se nám podařilo dosáhnout především v oblasti firemních zákazníků. Našimi zákazníky se stala celá řada významných společností, které až dosud využívaly služeb jiného mobilního operátora. Co však považuji za ještě důležitější je, že naprostá většina stávajících zákazníků s námi prodlužuje spolupráci i na další období. Této jejich důvěry si velmi vážíme," říká Miroslav Rakowski, obchodní ředitel společnosti RadioMobil.

Mezi nové zákazníky se tak v uplynulých měsících zařadili např. stavební společnost Hochtief VSB, finanční skupina ING Group, IPS Skanska, Královský pivovar Krušovice, Ministerstvo spravedlnosti ČR, Nowaco, Pražská teplárenská, Precioza, Shell ČR či ZVVZ Milevsko. Na dalších několik let smlouvu obnovili třeba ČSOB, Danzas, Gity, Globus, Makro, Severomoravská plynárenská, Transgas nebo Union Banka. Podle interního průzkumu, který si společnost RadioMobil prováděla, uvádějí firemní zákazníci jako hlavní důvod spolupráce s T-Mobile nejlepší poměr vynaložených prostředků a hodnoty, kterou za tyto prostředky získávají. U větších zákazníků je další často zmiňovanou výhodou flexibilita při vytváření řešení šitých přímo na míru konkrétnímu zákazníkovi. Klientská péče a množství speciálních nabídek je zase často zmiňovanou výhodou u zákazníků ze segmentu malých a středně velkých společností (SME).

  www.t-mobile.cz

Článek ze dne 2. srpna 2002 - pátek