logo itpoint.cz

T-Mobile vstupuje na český trh

V rámci své firemní filozofie posílí T-Mobile své zaměření na kvalitu a široké spektrum hlasových a datových produktů a služeb. Značka T-Mobile nabídne zákazníkům více - více služeb, více hodnoty i více péče o zákazníka.

Praha - 18.4. 2002 / T-Mobile International, jedna ze čtyř strategických divizí koncernu Deutsche Telekom AG, dnes rozšířila působnost své značky T-Mobile mimo hranice Německa na tři nové evropské trhy. Téměř 40 miliónů zákazníků dceřiných společností T-Mobile ve Velké Británii (One2One), Rakousku (max.mobil), České republice (RadioMobil) a Německu bude mít nyní možnost využít široké nabídky inovativních produktů a služeb pod značkou T-Mobile, jako je např. bezproblémový transatlantický roaming v systému GSM, paušální mezinárodní tarify a přístup k širokému spektru GSM telefonů a palmtopů podporujících přenos hlasu.

"T-Mobile je jednoznačně motorem mezinárodní expanze Deutsche Telekomu," říká dr. Ron Sommer, předseda představenstva Deutsche Telekom AG. "V dlouhodobém horizontu se pouze úzké skupině poskytovatelů služeb podaří docílit toho, aby jejich značka byla vnímána jako synonymum inovativnosti a péče o zákazníka. T-Mobile do této skupiny patří a drží se slibu, který dal svým zákazníkům: Získejte víc - od T-Mobile!"

"T-Mobile je doposud jediným mobilním operátorem, který poskytuje svým zákazníkům bezproblémové transatlantické služby," říká Kai Uwe Ricke, předseda představenstva T-Mobile International a člen představenstva Deutsche Telekom. "Co se týče nejúspěšnějšího mezinárodního telekomunikačního standardu, GSM, vlastní jen samotné dceřiné společnosti T-Mobile International a firmy, v nichž má tato skupina majetkovou účast, licence na pokrytí 600 miliónů lidí, tedy asi desetiny světové populace."

V rámci své firemní filozofie posílí T-Mobile své zaměření na kvalitu a široké spektrum hlasových a datových produktů a služeb. Značka T-Mobile nabídne zákazníkům více - více služeb, více hodnoty i více péče o zákazníka. Na mezinárodní úrovni se chce profilovat jako značka garantující zákazníkům vysokou kvalitu poskytovaných služeb.

"O tom, že značka T-Mobile nabízí více služeb, se budou moci naši zákazníci přesvědčit již během příštích tří měsíců," říká Roland Mahler, generální ředitel společnosti RadioMobil. "Během této doby nabídneme další služby v oblasti zábavy, zákazníkům nově umožníme stahování Java aplikací a k výrazným změnám dojde také v oblasti rychlého a bezpečného přístupu k datům v osobním počítači."

Základní fakta o T-Mobile

T-Mobile International, jedna ze čtyř strategických divizí koncernu Deutsche Telekom AG, je jedním z předních mezinárodních poskytovatelů služeb mobilní komunikace. Dceřiné a přidružené společnosti koncernu Deutsche Telekom dnes poskytují služby více než 67 miliónům uživatelů mobilních telefonů v 19 zemích světa. T-Mobile je prvním transatlantickým poskytovatelem služeb mobilní komunikace, který využívá digitální bezdrátovou technologii standardu GSM.

Nové služby a produkty

 www.t-mobile.cz

Článek ze dne 19. dubna 2002 - pátek

ManDay.it 2018