logo itpoint.cz

Telekomunikace v českých firmách

Tato studie společnosti Digimark je výsledkem kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v říjnu 2002 a kterého se zúčastnilo 3010 respondentů z českých firem. Výzkum je zaměřen na zmapování situace telekomunikačního trhu v ČR. Studie navazuje na tematicky podobnou studii z června a prosince 2001, a proto obsahuje řadu zajímavých údajů o trendech vývoje na trhu za uplynulý rok a půl.

Tato studie je výsledkem kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v říjnu 2002 a kterého se zúčastnilo 3010 respondentů z českých firem. Výzkum je zaměřen na zmapování situace telekomunikačního trhu v ČR. Studie navazuje na tematicky podobnou studii z června a prosince 2001, a proto obsahuje řadu zajímavých údajů o trendech vývoje na trhu za uplynulý rok a půl.

Studie se zaměřuje na následující témata

Popisované okruhy otázek studie rozebírá podrobně z velikostního, regionálního a oborového hlediska, některé výsledky také podle domácích a zahraničních firem či podle pozice respondenta ve firmě. Rozsah studie je 93 stran obsahujících přes 220 tabulek a grafů. Vážným zájemcům o tuto studii můžeme také poskytnout podrobný přehled obsahu studie včetně detailního přehledu výsledků a statistických charakteristik zúčastněných firem.

Pro podrobnou nabídku nás kontaktujte.

 www.digimark.cz

Článek ze dne 21. listopadu 2002 - čtvrtek

Cool letní akce datového centra Coolhousing