logo itpoint.cz

Telenor představuje pracovní prostředí budoucnosti - nové sídlo Fornebu

Telenor, největší telekomunikační operátor v Norsku, oficiálně otevřel své nové sídlo. Na místě bývalého letiště Fornebu v norské metropoli Oslo vyrostl na ploše 137 000 m2 jeden z nejvíce inovativních kancelářských komplexů v Evropě, který radikálně mění pracovní prostředí i styl práce.

Telenor, největší telekomunikační operátor v Norsku, oficiálně otevřel své nové sídlo. Na místě bývalého letiště Fornebu v norské metropoli Oslo vyrostl na ploše 137 000 m2 jeden z nejvíce inovativních kancelářských komplexů v Evropě, který radikálně mění pracovní prostředí i styl práce.

"Vytvořili jsme pracovní prostředí odpovídající nárokům 21. století, které vychází z naší filozofie - The natural innovator. Fornebu je naším příspěvkem k modernizaci a rozvoji pracovního prostředí v Norsku," komentuje otevření sídla společnosti generální ředitel Jon Fredrik Baksaas a dodává: "Vzniká model, jehož adaptací může norská podnikatelská sféra získat konkurenční výhodu ve vývoji produktů a služeb nové generace."

Nová kancelářská budova společnosti Telenor je koncipována pro 7.500 zaměstnanců, ve skutečnosti však disponuje pouze 6.000 pracovními místy. Rozdíl tvoří zaměstnanci, kteří se pohybují většinou v terénu. Moderní pracovní prostředí ve Fornebu umožňuje každému zaměstnanci vybrat si vhodné pracovní prostředí kdekoliv uvnitř komplexu, připojit přenosný počítač do sítě a dělat svou práci. Všechna používaná zařízení jsou bezdrátová, vše tedy funguje "plug and play".

Cílem vytvoření nového sídla byla nejen úspora nákladů plynoucí ze soustředění jednotlivých společností do jednoho místa, ale především snaha vybudovat pracoviště s optimálním podmínkami pro práci těch nejlepších odborníků. Cena nového sídla činí 4,4 miliardy norských korun.

Díky novému pracovnímu modelu Fornebu nabídne společnost Telenor svým zákazníkům ještě komplexnější a efektivnější služby. "Z jednoho místa budeme moci obsluhovat služby od datových komunikací, integrovaných mobilních a pevných telefonních sítí až po veškeré varianty kompletních komunikačních platforem," uvedl Baksaas. "Naše současná pomoc zákazníkům v průběhu celého procesu, od základní analýzy až po návrh a implementaci nejvhodnějších řešení, se ještě více zkvalitní," řekl Baksaas.

 www.telenor.cz

Článek ze dne 25. září 2002 - středa