logo itpoint.cz

Tiscali spouští hlasové služby pro české firmy

"Tiscali Call Profi" a "Direct Call" umožňují firmám ušetřit na místních, meziměstských a mezinárodních hovorech i na hovorech z pevných linek na mobilní telefony až 59%. Jako součást těchto služeb zákazníci bezplatně získávají možnost přistupovat přes Internet k podrobnému výpisu svých hovorů uskutečněných v každém měsíci, včetně času, délky a ceny každého uskutečněného hovoru, stejně jako k aktuálnímu stavu svých účtů.

Tiscali, vedoucí internetová společnost v České republice, oznámila svůj vstup na trh telefonních služeb pro firemní zákazníky tím, že spustila dva balíky hlasových služeb, které přinášejí malým a středně velkým firmám a velkým společnostem značné úspory nákladů na telefonní hovory.

Nové služby Tiscali, "Tiscali Call Profi" a " Direct Call" umožňují českým firmám ušetřit až 59% - na poplatcích za místní, meziměstské a mezinárodní hovory, stejně jako za hovory z pevných linek do mobilních sítí.

Kromě toho, že budou mít prospěch z nízkých základních poplatků za hovory, mohou uživatelé u těchto služeb výrazně ušetřit také na účtování po vteřinách. Po prvních dvou minutách u místních, po první minutě u meziměstských a mezinárodních hovorů a po první půlminutě u hovorů z pevné linky na mobilní je zákazníkům účtováno hovorné jen po vteřinách.

Jako součást těchto služeb zákazníci bezplatně získávají možnost přistupovat přes Internet k podrobnému výpisu svých hovorů uskutečněných v každém měsíci, včetně času, délky a ceny každého uskutečněného hovoru, stejně jako k aktuálnímu stavu svých účtů.

"Tiscali Call Profi" je řešení hlasových služeb od Tiscali pro malé a středně velké firmy, které jim umožňuje získat výhody nízkých telefonních poplatků bez jakékoliv investice do nové technologie a bez jakéhokoliv počátečního poplatku. Firmy mohou rovněž využít této služby bez toho, aby musely měnit své současné telefonní číslo.

Služba "Tiscali Call Profi" je dostupná firmám po celé České republice. Aktivace zákaznického účtu, včetně bezplatné instalace směrovacího zařízení "T-box", které automaticky směruje patřičné hovory do sítě Tiscali, je většinou vyřízena do sedmi dnů.

"Direct Call" je kompletní řešení hlasových služeb od Tiscali určené velkým společnostem. Aktivace této služby znamená instalaci přístupové linky a přepínače PBX (pobočkové ústředny) nebo úpravu již existující.

Společnosti využívající "Direct Call" mohou rovněž využívat pohodlí a úspor jak času, tak i peněz, čehož mohou dosáhnout tím, že se rozhodnou využívat Tiscali jako jediného poskytovatele svých hlasových, datových a internetových služeb. Balíky kombinující tyto služby jsou od Tiscali k dispozici v individuálně přizpůsobitelné formě a vyprojektované tak, aby vyhovovaly specifickým požadavkům každého zákazníka.

Všichni uživatelé hlasových služeb Tiscali pro firemní zákazníky získávají výhodu jedinečného připojení a kvality hlasu, což je zajištěno technologicky nejmodernější telekomunikační infrastrukturou Tiscali. Se sedmi propojovacími body v České republice je Tiscali jedním z pouhých dvou operátorů v zemi, kteří disponují vlastní telekomunikační sítí z optických vláken. Česká síť společnosti Tiscali je rovněž připojena k celoevropské telekomunikační síti své mateřské společnosti, která je tvořena z 12 000 km dálkových vláken a pokrývá více než 40 evropských měst.

Podle slov Jiřího Pavlíka, obchodního ředitele společnosti Tiscali, by měly firmy, které chtějí maximálně využít výhod nových levných hlasových služeb Tiscali, tak učinit co nejdříve. "Nadcházející celostátní přečíslování českých telefonních čísel, ke kterému dojde 22. září, znamená, že firmy budou investovat vysoké částky do přetisku svých tištěných materiálů, vizitek a dalších informačních a propagačních materiálů, stejně jako do informování všech svých zákazníků a partnerů o svých nových telefonních číslech", poznamenává Pavlík. "Tím, že o zřízení služby Direct Call požádají před 22. zářím se mimo toho, že okamžitě začnou šetřit na telefonních nákladech, ty firmy, které se rozhodnou používat nové telefonní číslo, vyhnou komplikacím a výdajům souvisejícím s druhým přečíslováním."

 www.tiscali.cz

Článek ze dne 12. září 2002 - čtvrtek

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou