logo itpoint.cz

Výsledky průzkumu obsahu zpráv SMS

Výsledky evropského průzkumu společnosti Siemens ukázaly, že láska a romantika jsou na čelních místech spolu s velmi zajímavými národními sklony. Společnost ihned zareagovala výrobou a představením speciální řady výměnných CLIPit (TM) krytů na model C45.

Díky mobilním telefonům objevili Evropané nový způsob komunikace se svými láskami a udržují tak romantiku stále naživu. V posledním průzkumu, provedeném Siemens Information and Communication Mobile (IC Mobile), byl důkladně zkoumán obsah zpráv SMS a prioritní motivy k užívání mobilních telefonů vůbec. Výsledky ukázaly, že láska a romantika jsou na čelních místech spolu s velmi zajímavými národními sklony. Siemens zareagoval na výsledky průzkumu představením speciální řady výměnných CLIPit (TM) krytů na model C45.

Všeobecně, evropští muži si více oblíbili přímou komunikaci prostřednictvím peprnějších SMS zpráv než evropské ženy., které spíše posílají zprávy v náznacích a skrytých narážkách. Průzkum ukázal , že Britové posílají zprávy méně často na rozdíl od jejich pevninských kolegů.

Italové společně s Francouzi a Španěly častěji než ostatní národy udržují tajné milostné poměry právě užíváním svých mobilních telefonů. Není tedy překvapením, že italské a španělské ženy přistoupily ke kontrolování mobilů svých partnerů,aby získaly důkaz o takové aféře.

Francouzi si neuhájili svou romantickou pověst: Posílání romantických zpráv je u nich méně pravděpodobné než u ostatních národů, ačkoliv by uvažovali o nabídnutí sňatku prostřednictvím mobilního telefonu. Na druhé straně Němci, kteří jsou považováni za neromantiky, posílají více milostných zpráv než ostatní Evropané těsně následováni Brity.

Staré přísloví ,které říká , že s manželstvím umírá romantika, znovu ožívá ve věku SMS zpráv. Téměř ve všech zemích lidé žijící v manželství posílají obecně méně milostných SMS zpráv než ti svobodní. Zvyky Britů v posílání SMS zpráv jsou jasným příkladem těchto tendencí – pouhých 24 procent ženatých vlastníků mobilních telefonů ve Velké Británii posílá svým ženám zprávy, ve srovnání s 61 procenty svobodných.

Druhá část průzkumu se zabývala logy a obrázky, které by uživatelé nejraději viděli na svých aparátech. Všeobecně by více lidí v Evropě preferovalo zamilovaný obrázek před jiným motivem. Převážná část dotázaných mužů by zvolila fotku své partnerky, zatímco Italští muži byli třikrát víc nakloněni odvážným fotkám než jejich ženy.Ty by spíše vybraly obrázek domácího zvířete jako fotku své lásky.

Speciální série romantických CLIPitTM krytů dovoluje majitelům modelu C45 díky dokonalým romantickým motivům přeměnit mobil v osobnější věc.

Je také možné si na www.my-siemens.com/my-clipit vytvořit vlastní kryt CLIPitTM , který umožní sen o partnerově fotce stát se skutečností. Navíc C45 nabízí svým majitelům inteligentní způsob psaní (T9), který pomáhá Evropanům s tvorbou a odesláním milostné zprávy . Hromadné SMS zprávy jsou samozřejmě s tímto modelem také možné.

Průzkum životního stylu provedený Siemensem byl prováděn ve Velké Británii,Francii, Německu, Itálii, Španělsku a Dánsku. 1000 uživatelů mobilních telefonů bylo dotázáno ve všech zkoumaných zemích.

 www.siemens.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 15. února 2002 - pátek