logo itpoint.cz

Zákazníci Českého Telecomu mohou telefonovat 10 minut zdarma

Výhodná nabídka "10+10" platí od 1. května 2002 do 31. července 2002. Využít ji mohou nejen zákazníci mající některý z cenových programů pro domácnosti (HOME STANDARD, HOME MAXI, HOME MAXI PLUS a HOME INTERNET), ale také uživatelé všech cenových programů ISDN2.

Telefonovat výrazně levněji budou moci na svých pevných linkách zákazníci ČESKÉHO TELECOMU v rámci AKCE 10 + 10. Od 1. května jim společnost po prvních deseti minutách volání nabídne dalších deset minut zdarma.

Příležitost ušetřit budou mít zákazníci každý večer (v období mimo špičku - od 19:00 do 7:00) a celé víkendy a státní svátky (tedy například už 1. a 8. května) u místních a meziměstských hovorů v síti ČESKÉHO TELECOMU.

Výhodná nabídka "10+10" platí od 1. května 2002 do 31. července 2002. Využít ji mohou nejen zákazníci mající některý z cenových programů pro domácnosti (HOME STANDARD, HOME MAXI, HOME MAXI PLUS a HOME INTERNET), ale také uživatelé všech cenových programů ISDN2. Akci 10 + 10 ocení všichni zákazníci, je však šitá na míru především těm, kteří si po telefonu rádi dlouho a beze spěchu popovídají se svými blízkými a přáteli.

ČESKÝ TELECOM zároveň od 1. května letošního roku sníží o 3 až 5 procent cenu za volání z pevné linky na mobilní telefony. Výše zlevnění je závislá na cenovém programu, který zákazník používá a týká se jak domácností, tak podnikových klientů.

Kromě nízké ceny za volání (např. místní hovory mimo špičku jsou již za 0,70 Kč/min) a volných minut v hovorovém kreditu, nabízí standardní pevná linka svému majiteli další výhody. Poskytuje vysokou kvalitu hlasového přenosu, umožňuje řadu komfortních služeb k hovorům a představuje rovněž nejdostupnější a nejrozšířenější způsob připojení k internetu. Díky technologii ISDN je dále možné po telefonní lince nejen rychle surfovat, ale třeba také videotelefonovat.

 www.telecom.cz

Článek ze dne 26. dubna 2002 - pátek

Vše ohledně GDPR - metodika - certifikace - školení - pověřenec