logo itpoint.cz

Zákazníci Českého Telecomu využívají možnosti odložení plateb za telekomunikační služby

Přibližně 80 majitelů pevných telefonních linek v záplavami postižených oblastech dosud využilo vstřícného kroku Českého Telecomu a požádalo o zřízení splátkového kalendáře nebo odklad plateb za telekomunikační služby. Mnohonásobně více zákazníků společnosti pak přijalo některé z dalších úlev, které jim Český Telecom v souvislosti s povodněmi poskytnul.

Přibližně 80 majitelů pevných telefonních linek v záplavami postižených oblastech dosud využilo vstřícného kroku ČESKÉHO TELECOMU, a. s., a požádalo o zřízení splátkového kalendáře nebo odklad plateb za telekomunikační služby. Mnohonásobně více zákazníků společnosti pak přijalo některé z dalších úlev, které jim ČESKÝ TELECOM v souvislosti s povodněmi poskytnul.

Protože téměř všechna poškození telekomunikační infrastruktury již byla odstraněna a ČESKÝ TELECOM průběžně doúčtoval svým zákazníkům zbylé slevy za nefunkční linky, přechází společnost ke standardním postupům účtování telekomunikačních služeb, včetně obvyklého způsobu vymáhání pohledávek.

Na své zákazníky, poškozené záplavami, myslel ČESKÝ TELECOM hned v prvních dnech živelné pohromy a proto :

Se společnostmi ORACLE a SUN Microsystems poskytnul poškozeným firmám bezplatně výpočetní techniku a software pro provoz databáze, aplikačního serveru a web serveru na počítačích umístěných v zabezpečeném datovém centru ČESKÉHO TELECOMU, pomohl řešit konkrétní případy podpory postižených klíčových informačních systémů (trvá až do konce roku 2002).

 www.telecom.cz

Článek ze dne 29. listopadu 2002 - pátek

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux