logo itpoint.cz

Změny cenových programů Českého Telecomu lze realizovat nejpozději s desetidenním předstihem

Zákazníci Českého Telecomu, kteří chtějí využívat některý z nových volitelných cenových programů od následujícího zúčtovacího období, si jej mohou změnit nejpozději deset kalendářních dní před koncem předešlého období.

Zákazníci Českého Telecomu, kteří chtějí využívat některý z nových volitelných cenových programů od následujícího zúčtovacího období, si jej mohou změnit nejpozději deset kalendářních dní před koncem předešlého období.

Nové paušální poplatky a volné hovorové kredity vstupují v platnost od zúčtovacího období, které začíná únorovým datem - tj. po 1. únoru 2002. Své zúčtovací období zákazníci nejsnáze zjistí z Vyúčtování za telekomunikační služby (telefonního účtu).

Zákazníci jsou rozděleni do čtyř zúčtovacích období . Pokud má například zúčtovací období od 25. února, pak může provést změnu cenového programu až do 14. února včetně. Obdobně je tomu v ostatních případech: poslední termín pro objednání nového cenového programu (platného od nejbližšího zúčtovacího období) je 21. ledna u zákazníků se zúčtovacím obdobím od 1. února, 31. ledna u zúčtovacího období od 11. února, 6. února u zúčtovacího období od 17. února.

Přibližně jedna čtvrtina zákazníků tak může měnit své programy do pondělí 21.1., větší část uživatelů má na provedení změny ještě dostatek času. Přehled zúčtovacích období spolu s příklady termínů objednání nových cenových programů je uveden v příloze této tiskové zprávy.

Zákazníci si mohou změnit svůj cenový program hned několika způsoby. Jednou z možností je provést změnu prostřednictvím internetu. On-line formulář je umístěn na webové stránce společnosti http://www.telecom.cz/objednavky_online .

Zákazníci si mohou nové cenové programy také zvolit každý den (tj.včetně víkendů) v době od 8:00 do 22:00 hodin na speciálně zřízené bezplatné lince 0800151515 a na standardní lince Telefonického centra služeb 0800123456.

Rovněž je v provozu speciální telefonní linka 0800121212, na které zájemci obdrží detailní informace o všech cenových programech pro domácnosti. Veškeré informace a formuláře k objednání cenových programů jsou také k dispozici v prodejních místech Českého Telecomu - TELEPOINTECH, které jsou otevřeny od pondělí do soboty, a na internetové adrese http://www.telecom.cz .

Pro podnikové zákazníky je připravena speciální bezplatná linka 0800222222.

 www.telecom.cz
tisková zpráva

Článek ze dne 22. ledna 2002 - úterý