logo itpoint.cz

2N Telekomunikace nebude vystavovat na letošním Invexu

K tomuto rozhodnutí přivedlo vedení 2N pečlivé porovnání účasti na brněnském veletrhu - společnost 2N byla v posledních 10 letech pravidelným vystavovatelem - a pořádání vlastních akcí pro vybrané segmenty zákazníků, kde je možné se lépe věnovat obchodním partnerům a zároveň ukázat, jaké výhody přináší vzájemná spolupráce. Toto rozhodnutí ale neznamená, že 2N definitivně opouští svět veletrhů. I v příštím roce se chystá na CeBIT do Hannoveru a ještě letos se zúčastní několika dalších světových veletrhů, jako je například ITU Telecom WORLD v Ženevě od 12. do 18. října.

2N Telekomunikace se nezúčastní letošního ročníku veletrhu INVEX v tradiční formě veletržní expozice. K tomuto rozhodnutí přivedlo vedení 2N pečlivé porovnání účasti na brněnském veletrhu - společnost 2N byla v posledních 10 letech pravidelným vystavovatelem - a pořádání vlastních akcí pro vybrané segmenty zákazníků. Poslední dvě partnerské konference, které 2N pořádala v říjnu minulého roku a letos v květnu, přilákaly pozornost více než 130 účastníků. Obchodní ředitel 2N Ing. Tomáš Trefný k tomu řekl : "Partnerům se na vlastních akcích můžeme lépe věnovat a zároveň ukázat, jaké výhody přináší vzájemná spolupráce. Zvažujeme jiné formy prezentace u příležitosti Invexu, které jsou bližší a příjemnější našim zákazníkům a partnerům a umožňují nám zaměřit se více na osobní kontakt s klienty a individuální formu jednání."

Toto rozhodnutí ale neznamená, že 2N definitivně opouští svět veletrhů. I v příštím roce se chystá na CeBIT do Hannoveru a ještě letos se zúčastní několika dalších světových veletrhů, jako je například ITU Telecom WORLD v Ženevě od 12. do 18. října. Podle Tomáše Trefného nabízejí mezinárodní veletrhy daleko lepší srovnání s konkurencí i pro tuzemské zákazníky. "Proto již dnes zveme naše partnery a zákazníky na příští CeBIT, kde mohou lépe zhodnotit kvalitu našich produktů v porovnání se světovou konkurencí," uzavírá Tomáš Trefný.

2N považuje tento krok za logické vyústění podnikatelských aktivit v době vstupu České republiky do Evropské unie. Exportní aktivity a jejich rozšiřování se podílejí na dlouhodobě rostoucím obratu 2N, pro rok 2003 2N předpokládá dosažení obratu 340 milionů Kč. V roce 2002 dosáhla společnost 2N tržeb ve výši 318 milionů korun, přičemž export do zemí Evropské unie i řady dalších států celého světa se na tomto výsledku podílel přibližně 45 %.

Rozhodnutí aktivně hledat zákazníky v zahraničí přineslo meziroční nárůst obratu o 40 %. Tím se také výrazně zvýšila produktivita práce na jednoho pracovníka, která v uplynulém roce činila 2,9 milionu Kč. Ve výrobních útvarech je produktivita ještě vyšší a přesahuje hranici 5 milionů korun na jednoho pracovníka.

2N Telekomunikace

Článek ze dne 27. června 2003 - pátek

AddNet - unikátní provozně bezpečnostní DDI/NAC nástroj