logo itpoint.cz

2N Telekomunikace pro pacienty a lékaře

2N Telekomunikace se letos poprvé účastnila veletrhu zdravotnické techniky Pragomedica, který proběhl minulý týden ve Veletržním paláci v Praze. Návštěvníkům představila komplexní komunikační systém pro zdravotnická zařízení ATEUS-EMERGENCY, určený zejména pro lůžková zařízení, ambulantní pracoviště i soukromé kliniky.

2N Telekomunikace se letos poprvé účastnila veletrhu zdravotnické techniky Pragomedica, který proběhl minulý týden ve Veletržním paláci v Praze. Návštěvníkům představila komplexní komunikační systém pro zdravotnická zařízení ATEUS-EMERGENCY, určený zejména pro lůžková zařízení, ambulantní pracoviště i soukromé kliniky.

Premiéra firmy na veletrhu byla podle ing. Tomáše Trefného, obchodního ředitele 2N, velmi úspěšná. K účasti řekl : "První jednoduché komunikační řešení pro zdravotnictví jsme vytvořili zhruba před rokem. Na základě konzultací a požadavků od odborníků byly postupně vyvíjeny další funkce, které řešily specifické potřeby zdravotnických zařízení. Svoji roli sehrál také design, který jsme s využitím komponent renomovaných výrobců přizpůsobili standardům a potřebám zdravotnictví. Na veletrhu, kde nás kontaktovala řada odborníků, jsme zaznamenali jasný zájem také o CRM řešení a jeho implementaci do zdravotnických informačních systémů".

ATEUS-EMERGENCY zahrnuje řadu modulů, jejichž kombinací lze vytvořit multifunkční systém pro obsluhu zdravotnických pracovišť. Patří sem komunikátor pro lůžková oddělení s jednoduchou obsluhou intercomu pro pacienta napojený na dispečerské pracoviště sester a lékařů. Systém řeší také potřeby dispečinku záchranných služeb nebo privátních zdravotnických zařízení. Komunikační systém je již úspěšně nasazen v řadě nemocnic a zdravotnických zařízení. Ing. Tomáš Trefný k tomu dodává : "Všechna řešení pro zdravotnictví v podstatě vycházejí ze standardních produktů pro business segment. Potřeby soukromé kliniky jsou velmi podobné obchodnímu oddělení běžné firmy. Zákazníci nám potvrzují, že komunikace mezi lékařským zařízením a pacientem začíná s rostoucí konkurencí ve zdravotnictví nabývat na důležitosti".

Na tuto myšlenku navazuje řada funkcí řešení ATEUS-EMERGENCY. Pro každého z nás, kdo se občas stává pacientem v rukou lékařů, je zajímavá například komunikace přes SMS zprávy. Esemeskou se objednáme, recepce nám termín potvrdí a v den, kdy se máme dostavit, připomene návštěvu nebo na vyžádání sdělí, za kolik minut přijdeme na řadu. Stejně nutný je do budoucna i osobní přístup k pacientovi. Díky řešení od 2N recepční i lékař vědí, kdo volá, již ve chvíli, kdy jim zvoní telefon. Na počítači se jim zároveň se jménem otevírá i dokumentace pacienta.

2N Telekomunikace je přední výrobce telekomunikační techniky s certifikovaným systémem řízení jakosti ISO 9001. Dlouhodobě se řadí mezi Českých 100 nejlepších firem v hodnocení společnosti Comenius. Kromě České republiky a Slovenska dodává své produkty do zemí EU i dalších regionů světa. Hlavní produktové řady obsahují komunikační servery, digitální a hybridní pobočkové ústředny, GSM brány s rozhraními ISDN PRI/BRI, GPRS či analogovými linkami a dveřní komunikátory. 2N v současnosti exportuje do více než 30 zemí celého světa, mezi klíčové zákazníky patří GSM a alternativní operátoři po celé Evropě. Své produkty úspěšně kombinuje s řadou služeb telekomunikačních operátorů, například přípojkami euroISDN a ADSL ČESKÉHO TELECOMU, a.s.

2N Telekomunikace

Článek ze dne 16. dubna 2003 - středa

G2B TechEd 2018