logo itpoint.cz

Aliatel se omlouvá za nepřesné informace

Poslední ze série článků asi může celý případ uzavřít. Protože ale jen málokdo má zatím odvahu provádět veřejné srovnávání s konkurencí, domníváme se, že přes svou chybu Aliatel zaslouží pochvalu a povzbuzení. Zákazníky totiž zajímá právě to srovnání, a ne jen výkřiky typu: „My jsme ti nejlepší a nejdokonalejší“

Poslední ze série článků asi může celý případ uzavřít. Protože ale jen málokdo má zatím odvahu provádět veřejné srovnávání s konkurencí, domníváme se, že přes svou chybu Aliatel zaslouží pochvalu a povzbuzení. Zákazníky totiž zajímá právě to srovnání, a ne jen výkřiky typu: “My jsme ti nejlepší a nejdokonalejší” –jsy-

Dne 5. února bylo mediím pro jejich informaci rozesláno porovnání cenových nabídek u hlasových služeb jednotlivých operátorů (předvolba operátora + pevná předvolba operátora), které bylo 6. února uveřejněno na portálu www.prnet.cz. Při rozesílání těchto informací došlo omylem k uveřejnění dokumentu (Word – Srovnání s konkurencí1), který obsahoval porovnání nesprávných údajů. Konkrétně u společnosti Contactel v případě ceny za místní volání ve špičce, kde skutečná cena za minutu hovoru činí 1,25 Kč nikoli 1,28 Kč. Údaje uvedené u společností GTS a Jet2Web byly uveřejněny s dodatkem, že jde o informace neoficiální.

Aliatel se tímto omlouvá všem postiženým za újmu, kterou jim mohlo toto nepřesné srovnání způsobit. Zmiňovaný dokument byl z portálu www.prnet.cz odstraněn.

   www.aliatel.cz

Článek ze dne 12. února 2003 - středa

Čeká Vás operace? Víte co urychlí hojení?
40letý muž Se Za 14 Dní .. Naučil Mluvit Anglicky. Bez Námahy!