logo itpoint.cz

Čechofracht jede se službami od Contactelu

Centrála společnosti Čechofracht a.s. v Praze-Hostivaři využívá řešení Voice Direct a je propojena s deseti pobočkami prostřednictvím služby Contactel Duo. Voice Direct je hlasová služba pro podnikové zákazníky s velkým objemem telekomunikačního provozu. Umožňuje všechny druhy hovorů, vč. příchozích, a efektivní spojení s datovými službami i připojení k síti Internet.

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb a řešení, se stal dodavatelem komplexních hlasových služeb pro společnost Čechofracht a.s., která má vedoucí postavení v oblasti námořní dopravy a mezinárodního zasilatelství.

Centrála společnosti Čechofracht a.s. v Praze-Hostivaři využívá řešení Voice Direct a je propojena s deseti pobočkami prostřednictvím služby Contactel Duo. Voice Direct je hlasová služba pro podnikové zákazníky s velkým objemem telekomunikačního provozu. Umožňuje všechny druhy hovorů, vč. příchozích, a efektivní spojení s datovými službami i připojení k síti Internet. Služba Contactel Duo je založena na předvolbě operátora.

"Contactel nám nabídl obdobné řešení jako další operátoři, avšak za výhodnější podmínek," říká Karel Richter, ředitel odboru správy a služeb společnosti Čechofracht a.s. "Velkým přínosem je pro nás služba SetBox, kterou nám Contactel poskytl zdarma a díky níž máme online kontrolu nad výší telekomunikačních účtů. Představuje velké zjednodušení práce pro naše ekonomické oddělení, které každý měsíc zpracovává informace o výši telekomunikačních nákladů pro jednotlivá střediska."

Contactel

Článek ze dne 30. října 2003 - čtvrtek

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů