logo itpoint.cz

Český Telecom hledá novou reklamní agenturu

Český Telecom se rozhodl uspořádat výběrové řízení s cílem získat strategického partnera v oblasti marketingové komunikace. Jedná se o poptávku na komplexní zabezpečení reklamních a komunikačních aktivit zaměřených na nad-linkovou a pod-linkovou komunikaci.

Český Telecom se rozhodl uspořádat výběrové řízení s cílem získat strategického partnera v oblasti marketingové komunikace. Jedná se o poptávku na komplexní zabezpečení reklamních a komunikačních aktivit zaměřených na nad-linkovou a pod-linkovou komunikaci.

"Naší snahou je, abychom se zákazníky komunikovali způsobem srozumitelným a jednoduchým, ale také poutavým a nápaditým. Od vítěze výběrového řízení očekáváme podněty jdoucí právě tímto směrem," uvedl David Duroň, Chief Marketing Officer Českého Telecomu.

K účasti na výběrovém řízení pro ATL / BTL komunikaci bude osloveno 10 největších reklamních agentur podle časopisu Strategie. Seznam byl rozšířen na základě referencí o agentury, které se silně profilují v oblasti kreativity.

Novou agenturu bude Český Telecom vybírat ve dvou kolech, v prvním kole budou agentury požádány o doručení referencí. Ve druhém kole budou vybrané agentury zpracovávat konkrétní zadáni.

K účasti ve výběrovém řízení budou vyzvány tyto agentury :

Mark/BBDO, Leo Burnett Advertising, Ogilvy & Mather, Euro RSCG New Europe, Young & Rubicam Praha, Fabrika, DDB, TBWA Praha, Lowe/GGK, Scholz & Friends Praha, Proximity, Ileo/Dmms, Ogilvy One, Euro RSCG Dialog, Wunderman, Ledoborec, Tanagra, Klan, Dimar, Nexos, Saatchi & Saatchi, McCann Erickson, Bates, Grey, Kaspen.

Český Telecom

Článek ze dne 13. října 2003 - pondělí