logo itpoint.cz

Český Telecom má pátý ISO certifikát

Pátý certifikát řízení kvality ISO 9001:2000 je tentokrát za procesy navrhování, vývoj a poskytování telekomunikačních služeb podnikatelské klientele

Český Telecom získal již pátý certifikát řízení kvality ISO 9001:2000, tentokrát za procesy navrhování, vývoj a poskytování telekomunikačních služeb podnikatelské klientele (malí a středně velcí zákazníci - SME).

Certifikační audit kvality vnitřních procesů při obsluze zákazníků z podnikatelského segmentu (SME) probíhal v Českém Telecomu v červnu 2003. V jeho průběhu se potvrdilo, že společnost také v této oblasti splnila všechny podmínky potřebné pro získání certifikátu podle normy ISO 9001 a ten mu byl následně auditory společnosti Lloyd´s Register Quality Assurance udělen.

Systém řízení, který odpovídá požadavkům mezinárodních norem řady ISO 9000:2000 a který završuje certifikace renomované britské společnosti Lloyd´s Register Quality Assurance Limited, zavádí Český Telecom trvale. Certifikáty kvality společnost dosud získala v oblastech velkoprodeje, obsluhy korporátních zákazníků, nákupu a logistiky, poskytování internetových služeb a nejnověji za péči o podnikatelskou klientelu (SME).

 www.telecom.cz

Článek ze dne 22. července 2003 - úterý