logo itpoint.cz

Český Telecom nabízí hlasové pohlednice

Zájemci mohou zavoláním na linku 906-969096 zasílat svým známým hlasové pohlednice v podobě vtipů, zvuků zvířat nebo lidí, písniček, přání k sv. Valentýnu, narozeninám či svátku

Podobné služby, jaké jsou nabízeny na internetových stránkách, mohou využívat všichni uživatelé pevné linky pomocí svého telefonu.. Umožňuje jim to od počátku února nová služba Českého Telecomu s názvem Perličky. V současné době je z celé nabídky “Perliček” aktivní služba hlasové pohlednice. Zájemci mohou zavoláním na linku 906 969096 zasílat svým známým hlasové pohlednice v podobě vtipů, zvuků zvířat nebo lidí, písniček, přání k sv. Valentýnu, narozeninám či svátku. Dotyčnému, jemuž blízký zaslal hlasovou pohlednici, bude její příchod oznámen klasickým vyzváněcím tónem na jeho telefonu. Pokud nebude zastižen, systém bude opakovat doručování po dobu 48 hodin. Nedoručenou pohlednici bude možné vyzvednout zavoláním na linku Perliček 906 96 90 96 po dobu následujících 7 dní.

V průběhu února budou zprovozněny další služby této linky a to Rady a tipy (program největších kin, nehranější písničky, atd.) a Hlasové inzeráty. Uživatel tak může získat nejen všechny praktické informace, ale i zábavu na jednom snadno zapamatovatelném telefonním čísle. Při zavolání na službu Perličky zaplatí uživatel 6 Kč za minutu volání. Hlasové pohlednice lze poslat pouze v rámci sítě Českého Telecomu. Více informací o těchto novinkách naleznou uživatelé na www.perlicky.cz, www.telecom.cz nebo na bezplatné lince Telefonického centra služeb 800 123456.

 www.telecom.cz

Článek ze dne 14. února 2003 - pátek