logo itpoint.cz

Český Telecom připravuje pro nové zákazníky zřízení pevné linky s časovým závazkem

"Zvýhodněná telefonní linka se závazkem" - závazek je stanoven na dobu 24 měsíců, zřizovací poplatek bude 1.500 Kč. Každý zákazník získá současně s pevnou telefonní linkou i tři komfortní služby. K lince mohou být přiřazeny ale pouze programy s vyššími paušály. Home Mini, Standard a Zero si budete moci zřídit až po 12-ti měsících užívání ...

"Zvýhodněná telefonní linka se závazkem" - závazek je stanoven na dobu 24 měsíců, zřizovací poplatek bude 1.500 Kč. Každý zákazník získá současně s pevnou telefonní linkou i tři komfortní služby. K lince mohou být přiřazeny ale pouze programy s vyššími paušály. Home Mini, Standard a Zero si budte moci zřídit až po 12-ti měsících užívání ...

Tato akce je zaměřena především na ty zákazníky, pro které je cena zřízení standardní pevné linky (3500,- Kč) bariérou.

Cílem akce je :

Pevná linka se závazkem / Otázky a odpovědi

  1. Mohu si objednat pevnou linku za nižší cenu než 3500,- Kč ?

    Ano, v současné době probíhá časově omezená akční nabídka na zvýhodněné zřízení pevné linky za 1500,- Kč. Měsíční poplatky i cena za hovorné je stejná jako u standardně nabízené telefonní linky. V naší akční nabídce zároveň získáte navíc i další výhodné služby - Memobox Basic plus, Čekající hovor a Malou konferenci. Zvolit si můžete z programů Telefon 120 (Plus), Telefon 240 (Plus), Home Maxi, Home Maxi plus, Home Internet. Podnikoví zákazníci si mohou vybrat z některých Business cenových programů (kromě Business Standard, Business Zero). Můžete si také vybrat z našich internetových nadstavbových programů. Tato nabídka je podmíněna smluvním závazkem využívání pevné linky minimálně po dobu 24 měsíců a je časově omezena do 31.7.2003.

  2. Jaké cenové programy si mohu zřídit k telefonní lince se závazkem ?

    K telefonní lince se závazkem si můžete vybrat z následujících programů Telefon 120, Telefon 120 Plus, Telefon 240, Telefon 240 Plus, Home Internet, Home Maxi, Home Maxi Plus. Podnikoví zákazníci si mohou vybrat z některých Business cenových programů (kromě Business Standard, Business Zero).
    Po 12 měsících užívání této linky je také možné, abyste si zřídili cenový program Home Standard, Home Zero nebo Home Mini. U BS bude také možné zřídit Business Standard a Business Zero.

  3. Mohu si v průběhu 24 měsíčního závazku měnit cenový program ?

    Ano, v průběhu závazku je možné měnit cenový program. Cenové programy Home Mini, Home Zero a Standard mohou být k vaší telefonní lince přiřazeny až po 12 měsících jejího využívání.

  4. Mohu si k telefonní lince se závazkem zřídit některé další služby ?

    Ano, jedná se o standardní linku ČESKÉHO TELECOMU, tudíž je možné využít i dalších služeb např. e-účet, Telekonto, PřáTelé, atd.

  5. Mohu si vybrat i jiné služby k hovorům než jsou uvedeny ve vaší nabídce zvýhodněného balíčku ?

    Ano, zákazník si může tyto automaticky nastavené služby k hovorům změnit za některé z dalších nabízených služeb k hovorům. Tyto služby musí být alespoň tři.

  6. Nabízíte zvýhodněnou telefonní linku také s koncovým zařízením ?

    Ano, připravili jsme pro Vás 3 balíčky, které obsahují zvýhodněné zřízení telefonní linky za 1428,57 Kč bez DPH (1500 Kč s DPH) a koncová zařízení.
    Jedná se tedy o balíček s bezšňůrovým telefonem Sagem WP 1233 SMS za 4335 Kč s DPH. Další balíček obsahuje bezšňůrový telefon Siemens Gigaset A100 a jeho cena je 3499 Kč s DPH. A poslední balíček s modemem Microcom USB Travel za cenu 2800 Kč s DPH.

  7. Mohu si zakoupit koncové zařízení, které nabízíte ve zvýhodněném balíčku také samostatně ?

    Bohužel koncové zařízení, které je součástí balíčku, není možné za tuto cenu získat samostatně. Tato koncová zařízení si můžete pořídit za standardní ceny, za které jsou prodávány v naší prodejní síti TELEPOINT a TELEPOINT PARTNER.

  8. Je nabídka časově omezena ?

    Ano, tato akční nabídka trvá od 1.5.2003 do 31.7.2003

  9. Pokud zruším pevnou linku za kratší dobu než 24 měsíců, budu platit nějakou sankci ?

    Ano, zaplatíte sankci v podobě doplacení původního zřizovacího poplatku 3 500 Kč (u balíčku s modemem se ještě doplácí běžná cena modemu) bez ohledu na to, kdy ji budete chtít zrušit. Výjimkou je převod na jiného účastníka, který převezme Váš závazek.

  10. Pokud si budu chtít během prvních 24 měsíců změnit pevnou linku na ISDN, je to možné ?

    Ano, je to možné. V tomto případě máte na výběr z následujících možností :
    - Zaplatíte kromě ceny za přeměnu i doplatek do plné výše původního zřizovacího poplatku.
    - Zaplatíte pouze přeměnu na přípojku euroISDN a závazek z vaší pevné linky se Vám převede i na využívání této přípojky. V případě, že si přípojku euroISDN zakoupíte jako akční balíček od naší firmy, bude se Vám závazek z vaší pevné linky sčítat dohromady k závazku, který Vám bude vyplývat ze zakoupení balíčku euroISDN. Např. z využívání pevné linky Vám zbývá závazek 20 měsíců, zakoupíte si zvýhodněný balíček euroISDN se závazkem 18 měsíců. Váš celkový závazek na využívání služeb na přípojce euroISDN je 38 měsíců.

  11. Mohu na této lince využívat služby nastavení předvolby (CPS) a krátkou individuální volbu (CS) tzn. služeb jiného pevného operátora ?

    U těchto balíčků je možné používat službu Výběr provozovatele veřejné telekomunikační sítě formou nastavení předvolby čísel nebo krátkou individuální volbou čísel.

  12. Vztahuje se akce telefonní linky se závazkem i na podnikové stanice ?

    Ano, tuto nabídku mohou využít i podnikoví zákazníci.

  13. Kde si mohu telefonní linku se závazkem objednat ?

    Na bezplatné lince Telefonického centra služeb 800 123 456 na internetových stránkách www.telecom.cz, www.telepoint.cz. Můžete také navštívit některé z prodejních míst TELEPOINT a TELEPOINT PARTNER.

  14. Mohu si zřídit takovýchto pevných linek více ?

    Ano. Můžete si objednat libovolný počet pevných linek s časovým závazkem.

  15. Mohu během trvání časového závazku využít službu "Dočasné přerušení provozu na žádost účastníka" ?

    Tuto službu během časového závazku nelze využít.

  16. Co se stane, až vyprší 24 měsíční časový závazek. Ukončí se mi smlouva ?

    Smlouva přechází automaticky na standardní smlouvu bez časového závazku a plyne dál.

  17. Jak zaplatím cenu za zřízení telefonní linky se závazkem ?

    Cenu za zřízení zaplatíte jednorázově prostřednictvím měsíčního Vyúčtování za telekomunikační služby.

Zvýhodněná cena za zřízení HTS se závazkem se nevztahuje na zřizování dočasných HTS a HTS tvořících přípojné vedení do pobočkové ústředny.

Článek ze dne 7. května 2003 - středa

Power BI Day 2018