logo itpoint.cz

Český Telecom vybírá mediální agenturu

Náš dominantní operátor od nového partnera očekává kromě standardních předpokladů, jako je profesionalita, strategické myšlení a adekvátně zajímavá cenová nabídka, především kreativitu a jasnou koncepci. K účasti na výběrovém řízení pro komunikaci bude osloveno 11 největších mediálních agentur podle časopisu Strategie.

Český Telecom vypsal výběrové řízení na mediální agenturu. Obsahem spolupráce s novým partnerem v mediální oblasti bude především poradenství, analýzy, plánování a nakupování reklamních prostor v médiích.

"Od nového partnera očekáváme kromě standardních předpokladů, jako je profesionalita, strategické myšlení a adekvátně zajímavá cenová nabídka, především kreativitu a jasnou koncepci," uvedla Pavla Činátlová, výkonná ředitelka komunikace Českého Telecomu.

Výběrové řízení na mediální agenturu proběhne ve dvou kolech. V prvním kole prostuduje Český Telecom nabídky všech uchazečů a z nich zvolí pět nejperspektivnějších. Zástupci agentur, které budou to tzv. short listu zařazeny, pak ve druhém kola představí své možnosti a představy o budoucí spolupráci s Českým Telecomem. Mezi hodnotícími kritérii nebudou chybět zpracování celkové strategie a kreativita, kompetence a složení týmu, který by měl pro Český Telecom pracovat, jeho zkušenosti a motivace k práci v oblasti telekomunikací.

K účasti na výběrovém řízení pro komunikaci bude osloveno 11 největších mediálních agentur podle časopisu Strategie. Jsou to tyto společnosti :

Český Telecom

Článek ze dne 12. listopadu 2003 - středa

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou