logo itpoint.cz

Český Telecom zavádí nové tarify

Český Telecom začne od května nabízet domácnostem čtyři nové tarifní programy, které budou obsahovat od 120 do 260 minut volání zdarma. Programy tak rozšíří nabídku nynějších pěti tarifů, uvedli dnes zástupci společnosti na tiskové konferenci. Dosavadní programy obsahují místo minut finanční částku, kterou mohou zákazníci v rámci paušálu provolat. S nabídkou různého počtu volných minut v rámci měsíčního paušálu bojují již několik let o zákazníky mobilní operátoři.

Více než čtyři hodiny volání zdarma, možnost převést nevyužité volné minuty do dalšího měsíce, až o 40% nižší hovorné, sleva 10% pro volání na pět vybraných čísel - to jsou hlavní výhody, jichž mohou využívat ti zákazníci ČESKÉHO TELECOMU, a.s., kteří si pro svou telefonní stanici zvolí některý z nových programů pro domácnosti.

K dosavadním programům, které zákazníci mohou nadále využívat, připravil ČESKÝ TELECOM čtyři programy nové :

Všechny přinášejí řadu novinek. Kromě volných minut (jejichž počet je obsažen v názvech programů), převádění neprovolaných minut do následujícího měsíce, výhodného hovorného nebo bezplatného využívání služeb Přesměrování, Memobox Basic Plus, Čekající hovor a Malá konference, ocení zákazníci službu PřáTelé.

Služba PřáTelé nahradí od 1. května 2003 službu PříTel. Zákazníkům umožňuje telefonovat nonstop se slevou 10% na 5 zvolených čísel. Tři z nich jsou v síti ČESKÉHO TELECOMU, dvě další čísla pak mohou být v mobilní síti v ČR, ostatních pevných sítích v ČR, vybraných zemích a samozřejmě v síti Českého Telecomu. Se službou PřáTelé lze volat už za 0,60 Kč bez DPH za minutu (0,63 Kč s DPH)

Program Telefon 120

V rámci tohoto programu získává zákazník 120 volných minut zdarma v rámci České republiky (1 hodina pro volání ve špičce a 1 hodina pro volání mimo špičku) Volné minuty lze použít pro místní a dálková volání, do neveřejných pevných sítí (čísla začínající 972, 973, 974), na Bílé linky (čísla začínající 840, 841), Modré linky (čísla začínající na844), 1TEL (čísla začínající na 700). Zákazník zdarma získá komfortní služby k hovorům, které mu využívání telefonní linky dále zpříjemní: Memobox Basic Plus, Přesměrování, Malou konferenci a Čekající hovor.

Pokud zákazník nevyužije své volné minuty, jsou mu automaticky převedeny do dalšího měsíce. Měsíční paušál programu Telefon 120 je 335 Kč bez DPH (351,75 Kč s DPH). Hovorné je nižší, například cena dálkového volání ve špičce je 2,67 Kč/min. bez DPH (2,80 Kč/min. s DPH), cena volání do mobilních sítí je 5,62 Kč/min. bez DPH (5,90 Kč s DPH).

Je možné přiobjednat si zdarma službu PřáTelé a volat o dalších 10 % levněji, až za 0,60 Kč/min. bez DPH (0,63 Kč/min. s DPH). Využívat lze řadu dalších služeb ČESKÉHO TELECOMU, jako např. Xcall (kde byla cena volání do vybraných zemí snížena na 4,57 Kč/min bez DPH (4,80 Kč s DPH), Telekonto, e-účet atd.

Program Telefon 120 Plus

Je rozšířená varianta programu Telefon 120. Kromě 120 minut bezplatného vnitrostátního volání přináší dalších 20 volných minut pro mezinárodní volání do vybraných zemí (většina evropských zemí, USA, Kanada, Austrálie, Izrael) a do mobilních sítí v ČR, které lze čerpat ve všech časových pásmech. Měsíční paušál programu Telefon 120 Plus je 435 Kč bez DPH (456,75 s DPH).

Program Telefon 240

Je určen pro ty zákazníky, kteří chtějí telefonovat za bezkonkurenčně nejnižší ceny a při volání se nechtějí nijak omezovat. Telefon 240 obsahuje 240 volných minut (2 hodiny pro volání ve špičce a 2 hodiny pro volání mimo špičku. Volné minuty lze použít pro - místní a dálkové volání, volání do neveřejných pevných sítí (čísla začínající 972, 973, 974), na Bílé linky (čísla začínající 840, 841, 842), Modré linky (čísla začínající na 844), 1TEL (čísla začínající na 700). Součástí tohoto programu jsou samozřejmě služby, Memobox Basic Plus, Přesměrování, Malou konferenci a Čekající hovor. Nevyužité minuty jsou také zde převedeny do následujícího měsíce.

Měsíční paušál programu Telefon 240 je 450 Kč bez DPH (472,50 Kč s DPH). Ceny za volání jsou i u tohoto programu nízké, například cena za dálkové volání ve špičce je 2,29 Kč/min. bez DPH (2,40 Kč/min. s DPH), cena za volání do mobilních sítí v ČR je 5,24 Kč/min. bez DPH (5,50 Kč s DPH), cena za mezinárodní volání je 5,62 Kč/min. bez DPH (5,90 Kč/min. s DPH). Rovněž k programu Telefon 240 si lze zdarma objednat službu PřáTelé a využívat další služby.

Program Telefon 240 Plus

Také program Telefon 240 má svou rozšířenou variantu – program Telefon 240 Plus. Nabízí nejen 4 hodiny vnitrostátního volání zdarma, ale také dalších 20 volných minut pro mezinárodní volání do vybraných zemí (většina evropských zemí, USA, Kanada, Austrálie, Izrael) a do mobilních sítí v České republice, které lze čerpat ve všech časových pásmech. Zákazník zaplatí měsíčně 550 Kč bez DPH (577,50 Kč s DPH).


První změna cenového programu, o kterou zákazník požádá do 31. srpna 2003, bude provedena zdarma. Cenový program je nutné změnit nejpozději 10 dní před začátkem příslušného zúčtovacího období. Pokud je zúčtovací období například od 11. (například července) do 10. následujícího měsíce (srpna) a zákazník chce změnit cenový program s platností od tohoto období, je nutné provést změnu do 1. července 2003. Obdobně pokud je zúčtovací období například od 1. července 2003 (a má-li v něm již platit změněný cenový program), je třeba změnu cenového programu provést do 20. června 2003.

Objednávat nové programy je možné hned několika způsoby: telefonicky na bezplatné lince Telefonického centra služeb 800 123 456 (v pracovní dny od 7:00 do 22:00 hodin), na internetu www.telecom.cz, osobně ve všech značkových prodejnách TELEPOINT a TELEPOINT PARTNER nebo u autorizovaných prodejců.

 

Přehled základních cen programů TELEFON včetně DPH

 ceny programů TELEFON
Časová pásma

telefonní hovory

  • Volání ve špičce - místní, dálková a mezinárodní volání - 7.00 - 19.00 hodin v pracovních dnech
  • Volání mimo špičku - místní a mezinárodní volání - 19.00 - 7.00 hodin v pracovních dnech a celých 24 hodin o víkendech a svátcích
  • Volání mimo špičku - dálková volání - 5.00 - 7.00 hodin a 19.00 - 22.00 hodin v pracovních dnech, 5.00 - 22.00 hodin o víkendech a svátcích
  • Volání v noci - dálková volání - 22.00 - 5.00 hodin každý den

služba Xcall

  • Xcall - 17.00 - 7.00 hodin v pracovních dnech a celých 24 hodin o víkendech a svátcích

připojení k internetu (dial-up)

  • Internet - ve špičce - 6.00 - 18.00 hodin
  • Internet - mimo špičku - 18.00 - 6.00 hodin v pracovních dnech a celých 24 hodin o víkendech a svátcích

Český Telecom

Článek ze dne 30. dubna 2003 - středa