logo itpoint.cz

Contactel potvrzuje kvalitu svých služeb

Firma v těchto dnech prošla auditem podle standardu řízení kvality ISO 9001:2000, který potvrdil, že všechny internetové, datové, hlasové a přístupové služby a služby s přidanou hodnotou a také všechny prodejní, podpůrné, řídící a další procesy odpovídají tomuto standardu.

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb, v těchto dnech prošel auditem podle standardu řízení kvality ISO 9001:2000. Periodický audit provedený renomovanou norskou společností DNV (Det Norske Veritas) potvrdil, že všechny internetové, datové, hlasové a přístupové služby a služby s přidanou hodnotou, které Contactel poskytuje svým zákazníkům, ale také všechny prodejní, podpůrné, řídící a další procesy odpovídají tomuto standardu.

"Výsledek šetření je dokladem toho, že pro Contactel kvalita není jen prázdné slovo, ale je skutečným závazkem vůči všem zákazníkům," řekl Michal Čupa, generální ředitel společnosti Contactel.

Contactel je prvním alternativním telekomunikačním provozovatelem v České republice, který je již od října 2001 držitelem certifikátu řízení kvality podle nejnovějšího mezinárodního standardu ISO 9001:2000 platný pro celou společnost.

Contactel

Článek ze dne 24. října 2003 - pátek

Cool letní akce datového centra Coolhousing