logo itpoint.cz

Contactel vyzývá ČTÚ k regulaci služeb ADSL

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb a řešení v úterý požádal ČTÚ, aby problematika ADSL byla řešena propojovací smlouvou, obdobně, jako je to v jiných případech. K tomuto kroku přistoupil Contactel na základě dlouhých a neúspěšných jednání s Českým Telecomem ...

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb a řešení v úterý požádal ČTÚ, aby problematika ADSL byla řešena propojovací smlouvou, obdobně, jako je to v jiných případech. K tomuto kroku přistoupil Contactel na základě dlouhých a neúspěšných jednání s Českým Telecomem.

Naší hlavní výhradou vůči velkoobchodní nabídce ADSL od Českého Telecomu je především nepřiměřeně vysoká míra agregace, kdy až 50 zákazníků má společně sdílet jediný kanál. Jsme přesvědčeni, že v tomto případě je poměr ceny a výkonu pro zákazníka nepříznivý. Služby ADSL patří nyní v České republice k nejdražším v Evropě, zajišťují nejpomalejší přístup a nejsou ani garantovány klíčové parametry kvality.

Současná nabídka velmi podstatně omezuje zákazníky a diktuje jim, jaké koncové zařízení mají používat. Jsme přesvědčeni, že takové omezení je neodůvodněné, nelogické a je v rozporu s možnostmi dnešních technologií. Contactel usiluje o to, aby svým zákazníkům mohl nabídnout na míru šité řešení, které vyhovuje jeho potřebám.

Zkušenosti ze západní Evropy ukazují, že ADSL se těší velké oblibě a otevírá zákazníkům nové možnosti ve využívání internetu. Věříme, že při správné regulaci se ADSL může stát významným mezníkem v dalším rozvoji telekomunikačního trhu a přinést českým zákazníkům internetové služby na úrovni odpovídající 21. století.

Contactel

Článek ze dne 23. dubna 2003 - středa

M-Files - Document Management System