logo itpoint.cz

Czech On Line kritizuje současný stav ADSL

Český Telecom výrazně omezuje zákazníky naší služby Volný ADSL, tvrdí společnost Czech On Line

Zákazníci, kteří používají službu ADSL, jsou v současné době přinuceni používat pro připojení do internetu portál služeb dominantního operátora. Praxe je taková, že v okně webového prohlížeče se objeví takzvaný service selection dashboard. Dashboard je zprovozněn pouze u varianty pro rezidentní trh. Pro zákazníka, který chce na internet to znamená dvojí zdlouhavé logování do sítě. Nejprve se zaloguje na portále služeb Českého Telecomu a pak znovu při přístupu na internet.

Síť dominantního operátora, není na zvýšený provoz způsobený rozhraním service selection dashboard připravena. Díky zahlcení systému tak velmi často dochází k výpadkům, které vyřadí všechny uživatele z provozu mnohdy i na několik hodin. Český Telecom tímto naše zákazníky výrazně omezuje v používání služby Volný ADSL." řekl Charles Peake, CEO společnosti Czech On Line.

Společnost Czech On Line vyzývá dominantního operátora, aby přestal používat pro zákazníky Volný ADSL rozhraní service selection dashboard. Toto rozhraní nemá pro uživatele žádný význam a navíc brání zprovoznění dalších služeb, které Volný pro své zákazníky připravuje.

Tiskové prohlášení společnosti Czech On Line, a.s.

Článek ze dne 22. července 2003 - úterý

G2B TechEd 2018