logo itpoint.cz

Czech On Line nabízí novou hlasovou službu založenou na pevné volbě operátora

Czech On Line v pondělí představila dvě novinky. Změna značky pro korporátní klienty na Czech On Line a uvedení služby COL Voice Easy, hlasová služba určená firemním zákazníkům. Nová služba COL Voice Easy je určena firemním zákazníkům s telefonním účtem nad 1.000,- Kč a umožňuje dosažení výrazných objemových slev podle výše telefonního provozu.

Společnost Czech On Line, jeden z největších tuzemských alternativních operátorů, nabízí novou hlasovou službu založenou na pevné volbě operátora - COL Voice Easy. Služba je určena firemním zákazníkům a umožňuje ušetřit na místních, dálkových i mezinárodní hovorech včetně volání do mobilních sítí.

Nová služba COL Voice Easy je určena firemním zákazníkům s telefonním účtem nad 1.000,- Kč a umožňuje dosažení výrazných objemových slev podle výše telefonního provozu. Navíc při uzavření smlouvy na 24 měsíců získá zákazník nárok na 50 % slevu z měsíčního účtu po dobu 3 měsíců. Zákazník neplatí žádné aktivační poplatky ani paušální platby za využívání služby.

"Služba COL Voice Easy umožní našim zákazníkům snížit náklady na telefonní hovory v porovnání s cenovými programy Českého Telecomu při průměrném rozložení provozu až o 37 %," uvedl Charles Peake, generální ředitel Czech On Line, a.s. a dodal, že uvedení služby představuje další krok směrem k úplné liberalizaci českého telekomunikačního prostředí.

S COL Voice Easy volá zákazník stejným způsobem jako dosud. Není nutné instalovat směrovacího zařízení nebo vytáčet přístupovou předvolbu. Přesměrování do sítě Czech On Line je zajištěno automaticky pevným nastavením směrování hovorů (Carrier Pre-selection) přímo na straně Českého Telecomu. Služba je založena na technologii přepínaní okruhů (switched voice technology), která zajišťuje plnou kvalitu hlasového přenosu po celou dobu hovoru díky garanci přenosového pásma.

Společnost od pondělka oficiálně nahrazuje současnou značku určenou pro firemní zákazníky značkou novou. Název nové značky pro firemní zákazníky (B2B segment) vychází z názvu společnosti Czech On Line.

"Hlavní důvod pro změnu značky bylo zjednodušení komunikace se zákazníkem a zefektivnění marketingové komunikace," řekl Charles Peake, generální ředitel Czech On Line, a.s. a dodal, že přejmenování názvu značky pro firemní zákazníky doprovází současně uvedení nového loga, které bude sloužit jak pro firemní tak pro brandovou komunikaci.

V souvislosti s těmito změnami dochází také k přejmenování názvů produktových skupin a názvů jednotlivých produktů.

Článek ze dne 18. března 2003 - úterý

M-Files - Document Management System