logo itpoint.cz

Do druhého kola výběru reklamní agentury postupuje 10 kandidátů

Do druhého kola výběrového řízení na reklamní agenturu Českého Telecomu a.s., postoupilo 10 kandidátů. Z nabídek 16 uchazečů zvolila společnost ty agentury, které mají pro strategickou spolupráci v oblasti marketingové komunikace nejlepší předpoklady.

Do druhého kola výběrového řízení na reklamní agenturu Českého Telecomu a.s., postoupilo 10 kandidátů. Z nabídek 16 uchazečů zvolila společnost ty agentury, které mají pro strategickou spolupráci v oblasti marketingové komunikace nejlepší předpoklady.

V oblasti nad-linkové (ATL) komunikace postoupily Cayenne Ledoborec, Grey Worldwide, MARK/BBDO, Ogilvy & Mather, YOUNG & RUBICAM Praha. U pod-linkových aktivit (BTL) jsou to OGILVY, a.s., DIMAR s.r.o., Wunderman s.r.o. a Proximity Prague s.r.o. Agentura EURO RSCG se bude v dalším kole ucházet o spolupráci jak při ATL tak i BTL komunikaci.

"Převážná většina předložených nabídek byla zpracována solidně. Očekávali jsme však větší míru odvahy a nápaditosti," uvedl David Duroň, Chief Marketing Officer Českého Telecomu. "Rozhodují však budou následující prezentace a kreativita při zpracování zadání," dodal.

Účastníkům druhého kola rozešle Český Telecom v průběhu následujícího týdne zadání, podklad pro zpracování konkrétního problému. Návrhy svých řešení úkolu budou mít agentury možnost prezentovat osobně a plnohodnotně tím představit úroveň své kreativity, inovativnosti a orientace v oblasti telekomunikačních služeb.

Český Telecom

Článek ze dne 1. prosince 2003 - pondělí

Cool letní akce datového centra Coolhousing