logo itpoint.cz

eBanka využívá služby tiskového střediska Českého Telecomu

Tisk a kompletaci výpisů z účtů pro klienty eBanky, kteří výpisy vyžadují v papírové podobě, zajišťuje od podzimu letošního roku Český Telecom prostřednictvím vlastního tiskového střediska ...

Tisk a kompletaci výpisů z účtů pro klienty eBanky, kteří výpisy vyžadují v papírové podobě, zajišťuje od podzimu letošního roku Český Telecom prostřednictvím vlastního tiskového střediska.

Člen představenstva a výkonný ředitel oblasti Provoz eBanky Vlastimil Nigrin uvedl : "Při rozhodování o výběru hrála velkou roli požadovaná ochrana dat a zabezpečení ruku v ruce se zkušeností, kvalitním technickým vybavením a profesionalitou týmu, kterou Český Telecom eBance nabídl."

Ostrý provoz se rozběhl v září 2003, kdy Český Telecom poprvé připravil a odeslal požadované klientské výpisy.

Tiskové středisko Českého Telecomu ve Vysokém Mýtě nabízí zpracování a distribuci adresních dokumentů na vysoké profesionální úrovni. Je jedním z největších v České republice, má vysoký denní výkon a zajišťuje kompletní servis. Společnosti tak mohou využít služeb, které jim umožní levně, kvalitně a rychle oslovit své stávající i budoucí zákazníky jednou z nejúčinnějších metod - rozesíláním direct mailových zásilek v rámci marketingových akcí.

Výhody služeb Tiskového střediska

Český Telecom

Článek ze dne 7. listopadu 2003 - pátek