logo itpoint.cz

ePodatelna Českého Telecomu zlepšuje komunikaci se zákazníky

V prvním týdnu tohoto roku zavedl Český Telecom elektronickou podatelnu, která otvírá cestu k lepší a rychlejší komunikaci se zákazníky. ePodatelna je postavena na procesu automatického příjmu a vyřízení podnětů uživatelů. Během deseti dnů po spuštění služby se na Český Telecom obrátilo okolo 200 tazatelů, přičemž největší zájem je zaznamenáván během víkendu.

V prvním týdnu tohoto roku zavedl Český Telecom elektronickou podatelnu, která otvírá cestu k lepší a rychlejší komunikaci se zákazníky. ePodatelna je postavena na procesu automatického příjmu a vyřízení podnětů uživatelů. Během deseti dnů po spuštění služby se na Český Telecom obrátilo okolo 200 tazatelů, přičemž největší zájem je zaznamenáván během víkendu.

Na webové adrese http://www.telecom.cz/napiste je umístěn formulář, kde uživatelé mohou psát své podněty na stranu Českého Telecomu. Ty jsou systémem okamžitě předány na příslušná odborná pracoviště a po jejich vyřešení je uživatelům automaticky odeslána odpověď.

Prozatím se nejvíce otázek týkalo problematiky e-účtu, ADSL, změny cenových programů a identifikačních údajů.

 www.telecom.cz

Článek ze dne 20. ledna 2003 - pondělí