logo itpoint.cz

Eurotel získal během prvního čtvrtletí řadu nových zákazníků

Od počátku roku více než 2500 firem prodloužilo s Eurotelem smlouvu o využívání jeho služeb. Podle průběžného společného průzkumu telekomunikačních operátorů T-Audit, prováděného největší výzkumnou agenturou v České republice AISA, využívalo služby Eurotelu na konci roku 2002 více než 84 procent firemních zákazníků (společnosti s více než 200 zaměstnanci).

Eurotel Praha s.r.o. si od počátku roku 2003 upevnil postavení v segmentu firemních zákazníků. Získal řadu renomovaných firem a zároveň prodloužil smlouvy s tisíci dalších společností, kterým již služby poskytuje. Jedná se například o tyto významné společnosti: České dráhy, a.s., CCS Česká společnost pro platební karty, a.s., strojírenské uskupení podniků Motor Jikov Group a ČSAD JIHOTRANS, a.s., farmaceutické firmy Pfizer, spol. s r.o., Bristol-Myers Squibb, spol. s r.o. a další.

Od počátku roku 2003 začala využívat služeb Eurotelu významná reklamní agentura Grey Worldwide, s.r.o., dále mezinárodní developerská společnost TK Development Czech, s.r.o., jedna z největších společností dodávající spotřebitelské výrobky Procter & Gamble - Rakona, a.s., významný distributor elektroniky K + B Progres, a.s., výrobce mléčných výrobků Povltavské mlékárny, a.s., utilitní společnosti Anglien Water Europe, s.r.o. a Vodovody a kanalizace Beroun, a.s. Tito zákazníci dohromady představují několik tisíc mobilních telefonů v síti Eurotelu.

"Tyto společnosti se rozhodly pro Eurotel kvůli jeho jedinečné kombinaci služeb s přidaných hodnotou (datové služby, VPN, Kombi karta, SMS firemní řešení a podobně), kvality a robustnosti sítě i cen za poskytované služby," vysvětluje důvody rozhodnutí těchto firem výkonná ředitelka prodeje ve společnosti Eurotel Zuzana Řezníčková.

Od počátku roku více než 2500 firem prodloužilo s Eurotelem smlouvu o využívání jeho služeb. Podle průběžného společného průzkumu telekomunikačních operátorů T-Audit, prováděného největší výzkumnou agenturou v České republice AISA, využívalo služby Eurotelu na konci roku 2002 více než 84 procent firemních zákazníků (společnosti s více než 200 zaměstnanci). Celkový podíl tržeb Eurotelu na trhu všech společností, které mají více než pět zaměstnanců, dosáhl 65 procent.

Článek ze dne 18. dubna 2003 - pátek