Genesys a Microsoft Business Solutions spojily síly

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel, oznámila, že se stala Microsoft® Business Solutions ISV partnerem. V rámci spolupráce Genesys poskytne svůj Gplus adaptér k propojení s Microsoft Business Solutions CRM. Tato integrace zajistí dokonalé propojení sofistikovaných řešení call center od firmy Genesys s aplikacemi pro řízení vztahu se zákazníkem (CRM) společnosti Microsoft.

Genesys Telecommunications Laboratories, Inc., samostatná dceřiná společnost koncernu Alcatel, oznámila, že se stala Microsoft® Business Solutions ISV partnerem. V rámci spolupráce Genesys poskytne svůj Gplus adaptér k propojení s Microsoft Business Solutions CRM. Tato integrace zajistí dokonalé propojení sofistikovaných řešení call center od firmy Genesys s aplikacemi pro řízení vztahu se zákazníkem (CRM) společnosti Microsoft. Genesys a Microsoft tak společně firmám umožní zvýšit úroveň zákaznických služeb, které byly dříve dostupné pouze za cenu složitých a zdlouhavých instalací.

Microsoft Business Solutions je divizí společnosti Microsoft, která nabízí širokou řadu integrovaných obchodních aplikací a služeb. Řešení pomáhají malým či středně velkým společnostem a korporacím lépe komunikovat se zákazníky, zaměstnanci, partnery a dodavateli. Integrace Microsoft CRM s aplikacemi Genesys - které zajišťují provoz služeb kontaktních center, technické podpory, oddělení objednávek a telemarketingu - podstatně sníží rizika a složitost při zavádění systémů, které kombinují CRM aplikace s nástroji kontaktního centra.

Adaptér Gplus bude pro Microsoft CRM k dispozici v první polovině roku 2004. Umožní sdílet data mezi Genesys a Microsoft CRM, což podstatně sníží náklady na vlastnictví celého řešení, zjednoduší provoz a zvýší spokojenost zákazníků. Narozdíl od konkurence Genesys řešení :

  • podporují jak Internet Protocol, tak tradiční telefonii - zaručují tak vysokou úroveň ochrany současných a budoucích investic do infrastruktury
  • podporují řadu telefonních ústředen (PBX) - dovolují tak lépe využít existující telefonní infrastruktury a vyhnout se nákupu dalšího hardware
  • jsou 100 % software - umožňují škálovatelnost a možnost stavět systém postupně podle potřeby (moduly kontaktního centra)
  • podporuje příchozí i ochozí komunikaci - umožňují tak zvýšit využití lidských zdrojů

"Zkušenosti Genesys v oblasti kontaktních center umožní naším společným zákazníkům zvýšit návratnost jejich investic prostřednictvím kvalitnějších nástrojů pro udržování vztahu se zákazníky," řekl Jeff Young, ředitel divize řešení, Microsoft Business Solutions.

"Microsoft stejně jako Genesys usiluje o technologie, které rozvíjejí dosavadní služby. Integrace našich produktů výrazně zjednoduší implementaci CRM řešení," řekl Paul Segre, technologický ředitel Genesys.

Genesys poskytuje integrovanou řadu řešení pro kontaktní centra, která obsahuje aplikace Enterprise Routing, Network Routing, Workforce Management, Outbound Contact, Internet Contact a Universal Workflow. Genesys dále nabízí Voice Portal, sofistikované samoobslužné řešení, které umožňuje telefonický přístup k informacím umístěných na internetu. Genesys Expert Contact rozšiřuje dosah operátorů mimo hranice vlastního call centra a to přímo k odborníkům uvnitř společnosti. IP Contact Center umožňuje organizacím maximálně využít sofistikovanou komunikaci se zákazníky a inteligentní směrování hovorů prostřednictvím IP telefonie.

Společnost Genesys Telecommunications Laboratories Inc., dceřiná společnost koncernu Alcatel (NYSE: ALA, Paris: CGEP.PA), je předním poskytovatelem universálních softwarových řešení pro kontaktní centra, která slouží ke komplexnímu řízení vztahů se zákazníky. Genesys nabízí integrovaný soubor otevřených, na infrastruktuře nezávislých aplikací, které umožňují plně řídit komunikaci firem s jejich zákazníky prostřednictvím všech typů médií, včetně internetu, e-mailu či tradiční telefonické komunikace.

Klientský program Gplus umožňuje integraci řešení Genesys do předních CRM aplikací firem Siebel, PeopleSoft a SAP. Hlavním sídlem společnosti je kalifornské Daly City v USA; po celém světě se nachází 43 kanceláří firmy. Řešení společnosti Genesys byla v průběhu více než 12 let globálně využita u 2000 společností. Genesys spolupracuje s mnoha partnery v rámci celosvětové sítě, patří mezi ně například Alcatel, IBM, SAP a Verizon. Na český trh oficiálně vstoupila Genesys v říjnu 2000. Pražská kancelář je centrem pro region střední a východní Evropy a Blízký východ.

Genesys Telecommunications Laboratories Inc.

Článek ze dne 10. listopadu 2003 - pondělí

Zbrusu nová vzdálená správa pro Linux
Aktuální články

Zálohování a obnova dat pro virtuální se...

Novicom představí svá řešení na 20. ročn...

itself investuje 50 milionů korun do mod...

Dopady eIDAS a GDPR nejen do veřejné spr...

Novicom opět na konferenci SecTec Securi...

Nové nástroje InterBase 2017 pro plný mo...

Barracuda Web Security Service v cloudu ...

GPS navigace Mio 5400 je mezi nejpopulár...

Efektivnější ochrana firemních sítí a e-...

Eplan a Rittal představují možnosti vývo...

Nová verze podnikové automatizační platf...

Efektivní výroba KOVONA SYSTEM s podporo...

Mobilní data nejsou v Česku drahá, v Pol...

Změny smluv na dálku lze do 14 dnů odvol...

Snadná správa uživatelských práv v Micro...

WiFi router Turris Omnia na veletrhu CeB...

Profesionální displeje Panasonic se záru...

Chytré IT tendry na TSK Praha pro předem...

Soutěž ČRA IoT Hackathon hledá nejlepší ...

Akreditační partnerský program Veeam zje...