logo itpoint.cz

infoSOS - nový způsob šíření spotřebitelských informací

Po úspěchu internetového serveru www.spotrebitele.info a poradenské linky "SOS po telefonu" (900 969 091) přichází nyní SOS s dalším systémem šíření pohotových informací o spotřebitelských právech. Aktuální informace si už zájemce nebude muset sám hledat, protože pomocí nově zprovozněné služby (infoSOS) si důležitá sdělení najdou jeho. Zkušební provoz nové služby, určené všem spotřebitelům a dalším zájemcům, zahájilo Sdružení obrany spotřebitelů České republiky.

Po úspěchu internetového serveru www.spotrebitele.info a poradenské linky "SOS po telefonu" (900 969 091) přichází nyní SOS s dalším systémem šíření pohotových informací o spotřebitelských právech. Aktuální informace si už zájemce nebude muset sám hledat, protože pomocí nově zprovozněné služby (infoSOS) si důležitá sdělení najdou jeho. Zkušební provoz nové služby, určené všem spotřebitelům a dalším zájemcům, zahájilo Sdružení obrany spotřebitelů České republiky od 1. srpna 2003.

Za uplynulý rok zadalo více než 100.000 návštěvníků ve svém prohlížeči adresu www.spotrebitele.info, aby se seznámili s informacemi o právech spotřebitelů a využili všech služeb, které nabízí internetový server Sdružení obrany spotřebitelů ČR (SOS) s názvem Svět spotřebitelů. Své uživatele si našla během své roční existence také poradenská linka "SOS po telefonu".

Sdružení obrany spotřebitelů České republiky se snaží nadále hledat způsoby, jak dodat pohotové informace o spotřebitelských právech, ale i potenciálních rizicích, spotřebitelům či dalším zájemcům.

"Uvědomujeme si, že tou obzvlášť nedostatkovou komoditou na trhu je čas. V záplavě podružných informací často bohužel spotřebitelům unikají některá zásadní sdělení. Jako jednotlivci většinou nemáme čas informace hledat, proto Sdružení obrany spotřebitelů České republiky přichází s novinkou. Formou krátkých textových upozornění si od srpna zásadní informace budou nacházet zájemce samy," charakterizoval předseda Republikového výboru SOS František Lobovský službu, zprovozněnou od 1. srpna 2003 pod názvem infoSOS.

Zpravodajství infoSOS bude zprostředkovávat nejnovější informace z oblasti ochrany spotřebitelských práv včetně aktuálních změn spotřebitelské legislativy, rizik na trhu, událostí významných pro spotřebitele a podobně.

Každý zájemce má možnost volit z několika forem příjmu těchto informací v rozsahu asi dvou krátkých zpráv týdně :

"Věříme, že nová služba našeho Sdružení si brzy najde své zájemce a pohotové zpravodajství infoSOS napomůže spotřebitelům i dalším účastníkům trhu k lepšímu poznání a respektování spotřebitelských práv," zdůraznil F. Lobovský.

SOS

Článek ze dne 12. srpna 2003 - úterý