Internetový telefonní seznam je v oblibě

Průměrně 90 000 uživatelů (měřeno počtem unikátních IP adres) navštěvuje každý měsíc telefonní seznam na stránkách www.telecom.cz provozovaný společností Český Telecom. Během prvních osmi měsíců letošního roku tak získalo na webových stránkách Českého Telecomu informace zhruba 100 tisíc zákazníků.

Průměrně 90 000 uživatelů (měřeno počtem unikátních IP adres) navštěvuje každý měsíc telefonní seznam na stránkách www.telecom.cz provozovaný společností Český Telecom. Během prvních osmi měsíců letošního roku tak získalo na webových stránkách Českého Telecomu informace zhruba 100 tisíc zákazníků.

Letos zatím byla nejvyšší návštěvnost v lednu, kdy zde vyhledávalo informace o telefonních číslech zhruba 93 000 uživatelů. Nejnižší počet zákazníků byl tradičně zaznamenán v srpnu, kdy se kvůli prázdninám, dovoleným a obecně nižší návštěvnosti internetu o telefonní čísla zajímalo "pouze" 84 000 lidí. Informace z databází Českého Telecomu se na internetu pravidelně obměňují jednou za 14 dní, a tak je zajištěna jejich aktuální podoba.

Uživatelé internetu si v průměru měsíčně vyžádají 8 milionu webových stránek se záznamy telefonních čísel v celé České republice. Nejvíce stránek shlédli v lednu, kde si jich prostřednictvím aplikace vyžádali téměř 13 milionů, nejmenší požadavky společnost zaznamenala opět v srpnu, kdy si zájemci o telefonní čísla vyžádali 6 milionů stránek.

Informace o telefonních číslech jsou nejrychleji aktualizovány na celorepublikovém jednotném telefonní čísle 1180, kde ke změně, vymazání či doplnění informací dojde již po 24 hodinách. Od července nabízí společnost Český Telecom možnost poslat číslo vyhledané na lince 1180 také elektronickou poštou, nebo i SMS zprávou (do sítí všech operátorů). Nová služba je zdarma 24 hodin denně.

Stejně jako doposud hradí zákazník pouze standardní hovor s operátorem (5,50 Kč/min., od druhé minuty účtováno po vteřinách). I nadále se na vyhledané číslo může nechat přímo přepojit. Při hovoru do pěti minut (většina hovorů) je navíc telefonování prostřednictvím služby 1180 nejlevnější volání zprostředkované operátorem v České republice. Od zavedení služby v květnu loňského roku této možnosti využilo celkem už téměř 15 milionů zákazníků.

Český Telecom

Článek ze dne 1. října 2003 - středa

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou
Aktuální články

Jak zvýšit efektivitu provozu datového c...

Spolehlivá ochrana a ukládání dat pro po...

SUSE Linux Enterprise Server pro KunLun ...

Zálohování a obnova dat pro virtuální se...

Novicom představí svá řešení na 20. ročn...

itself investuje 50 milionů korun do mod...

Dopady eIDAS a GDPR nejen do veřejné spr...

Novicom opět na konferenci SecTec Securi...

Nové nástroje InterBase 2017 pro plný mo...

Barracuda Web Security Service v cloudu ...

GPS navigace Mio 5400 je mezi nejpopulár...

Efektivnější ochrana firemních sítí a e-...

Eplan a Rittal představují možnosti vývo...

Nová verze podnikové automatizační platf...

Efektivní výroba KOVONA SYSTEM s podporo...

Mobilní data nejsou v Česku drahá, v Pol...

Změny smluv na dálku lze do 14 dnů odvol...

Snadná správa uživatelských práv v Micro...

WiFi router Turris Omnia na veletrhu CeB...

Profesionální displeje Panasonic se záru...