logo itpoint.cz

Jak je to s mobilním připojením k internetu u českých firem

Studie agentury Digimark je výsledkem kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v říjnu 2003. Výzkumu se zúčastnilo přes 2866 firemních respondentů. Studie je zaměřena na zmapování současného a budoucího použití mobilního internetu ve firmách a navazuje na výzkumy od roku 2001.

Tato studie je výsledkem kvantitativního průzkumu trhu, který proběhl v říjnu 2003. Výzkumu se zúčastnilo přes 2866 firemních respondentů. Studie je zaměřena na zmapování současného a budoucího použití mobilního internetu ve firmách a navazuje na výzkumy od roku 2001.

Studii se zabývá následujícími oblastmi :

Penetrace mobilního internetu

Pozice mobilních operátorů na trhu a používané technologie

Platby za mobilní internet

Používání mobilního internetu

Problémy

Preferované používání do budoucna

Potenciální zákazníci

Digimark

Článek ze dne 11. listopadu 2003 - úterý

Všechna firemní zařízení Android pod kontrolou