logo itpoint.cz

Kauza telefonní karty pokročila, jednání ale nekončí

Sdružení ochrany spotřebitelů s potěšením přivítalo změnu stanoviska Českého Telecomu vůči vlastníkům starých telefonních karet. Možnost volby si po 3. únoru 2003 za zvýhodněných podmínek doplatit na novou kartu Trick je podle vyjádření tiskového mluvčího Českého Telecomu Vladana Crhy provázena i možností nechat si vrátit peníze. To vychází uživatelům karet významně vstříc, bohužel některé další aspekty poněkud kazí celkový dobrý dojem z celého kroku.

Český Telecom veřejně nabídl vracení starých telefonních karet. Jednání však nekončí. SOS s potěšením přivítalo změnu stanoviska Českého Telecomu vůči vlastníkům starých telefonních karet. Možnost volby si po 3. únoru 2003 za zvýhodněných podmínek doplatit na novou kartu Trick je podle vyjádření tiskového mluvčího Českého Telecomu Vladana Crhy provázena i možností nechat si vrátit peníze. To vychází uživatelům karet významně vstříc, bohužel některé další aspekty poněkud kazí celkový dobrý dojem z celého kroku.

Jedná se o dále uvedené problémy, které se snaží SOS dále řešit. Obrátili se proto na generálního ředitele Českého Telecomu Ondřeje Felixe s žádostí o přehodnocení těchto bodů nebo uspokojivé vysvětlení zvoleného postupu :

SOS věří v brzké vyjádření Českého Telecomu, tak aby bylo možno do konce ledna na základě všech informací poskytnout doporučení dalšího postupu v této věci, jak přislíbilo. Cílem je celou věc uspokojivě vyřešit pro většinu uživatelů.

 www.spotrebitele.cz

Článek ze dne 24. ledna 2003 - pátek

Acronis True Image 2019