logo itpoint.cz

Miroslav Heráň novým ředitelem pro prodej Aliatelu

Změna na pozici ředitele obchodního úseku je součástí organizačních a strukturálních změn ve společnosti. Cílem těchto úprav je zjednodušení organizační struktury a zefektivnění firemních procesů, což následně povede k vyšší výkonnosti společnosti ...

Miroslav Heráň byl v pátek 4. července jmenován novým ředitelem obchodního úseku společnosti Aliatel, a. s. Jeho hlavním cílem bude zejména zvýšení tržního podílu mezi cílovými segmenty a využití veškerého obchodního potenciálu společnosti.

Změna na pozici ředitele obchodního úseku je součástí organizačních a strukturálních změn ve společnosti. Cílem těchto úprav je zjednodušení organizační struktury a zefektivnění firemních procesů, což následně povede k vyšší výkonnosti společnosti.

"V panu Heráňovi jsme našli vysoce kvalitního a zkušeného odborníka, který český telekomunikační trh detailně zná. Do vedení naší společnosti přináší jednak své dlouholeté zkušenosti s cílovými skupinami našich zákazníků a také nové myšlenky a přístupy," komentoval změnu ve vedení společnosti generální ředitel Aliatelu, a.s. Bernhard Fanger.

Miroslav Heráň (nar. 1962) má v oblasti telekomunikací více než desetiletou praxi. Do Aliatelu přichází ze společnosti Czech On Line, kde dva roky působil na pozici ředitele prodeje a marketingu. V minulosti pracoval pro společnosti Eurotel, Alcatel či Telenor.

"Nabídku Aliatelu jsem přijal jako novou výzvu v mé kariéře. Na práci se těším a jsem rád, že nejvýznamnější alternativní operátor při výběru vhodného kandidáta vložil svoji důvěru právě ve mě," řekl Miroslav Heráň.

Miroslav Heráň je absolventem Vysoké školy zemědělské. Je ženatý a má dvě děti. Mezi jeho záliby patří cestování, hudba a fotografování. Rád sportuje. V oblibě má především tenis, fotbal a cyklistiku.

Aliatel

Článek ze dne 8. července 2003 - úterý