logo itpoint.cz

Mobilní hra FLIRT CLUB - rande na počkání

Na trhu mobilních služeb se představuje nová, zcela originální SMS aplikace s názvem FLIRT CLUB. Tato interaktivní hra je zároveň dobrodružstvím, zábavnou soutěží ve flirtování a netradiční seznamkou. FLIRT CLUB zprostředkuje okamžitě anonymní a nezávazné rande na základě aktuální polohy hráče v terénu ...

Na trhu mobilních služeb se představuje nová, zcela originální SMS aplikace s názvem FLIRT CLUB. Tato interaktivní hra je zároveň dobrodružstvím, zábavnou soutěží ve flirtování a netradiční seznamkou. FLIRT CLUB zprostředkuje okamžitě anonymní a nezávazné rande na základě aktuální polohy hráče v terénu.

Ve službě FLIRT CLUB jde, jak název napovídá, o flirtování - a základní jednotkou celé akce je rande. Ovšem nikoli rande obyčejné, ale rande okamžité, domluvené na základě aktuální polohy uživatele i jeho momentální nálady. Stanovení nároku na partnera zadají hráči rychle a jednoduše pomocí SMS a své požadavky mohou dle libosti měnit. Ve hře jde navíc o ceny, od lístků do kina až po zájezd na Kanárské ostrovy. Výhercem se stává hráč, který je ve flirtování nejúspěšnější - a to může být ve FLIRT CLUBU skutečně kdokoli. Hra je určena všem, kteří chtějí využít svou flirtovací energii.

FLIRT CLUB také přichází s rešením nedostatků tradičních seznamovacích služeb. Jeho první výhodou je anonymita - hráči zde vystupují pouze pod přezdívkami a jejich telefonní čísla jsou partnerům prozrazena až ve chvíli, kdy jsou vzájemné sympatie naprosto zřejmé a kdy k předání kontaktu na sebe vydají svůj souhlas. Druhým kladem je nezávaznost: FLIRT CLUB je skutečně jen hra, jejímž účelem je vystřídat co nejvíce partnerů a bez nátlaku rozhodovat o tom, který z nich se nakonec stane vaším znamým či dokonce blízkým. Hráči, kteří si nepadnou do oka, se už znovu nesetkají - a nemusí přitom strávit nepřijemné chvíle přemítáním, jak jen partnerovi oznámit, že to zkrátka není ono. Flirt Club počítá s tím, že rande naslepo bývá jen zřídka láska na první pohled.

Jak FLIRT CLUB funguje? Uživatel, který se právě rozhodl hrát, zadá svou aktuální polohu, charakterizuje svou osobnost, stanoví požadavky na hledaného partnera a vyjádří preference ohledně místa konání schůzky - to vše v jediné SMS pomocí snadno zapamatovatelného kódu. FLIRT CLUB začne okamžitě vyhledávat hráče, který zadaným parametrům odpovídá. Po jeho nalezení určí podle geografické polohy obou partnerů nejvhodnější místo a čas schůzky, které jim vzápětí sdělí zprávou. Hráči se bez meškání vydají k místu setkání. (Pokud o to některý z nich požádá, přijde mu i popis nejvhodnější a nejkratší cesty.) V okamžiku, kdy se střetnou tváří v tvář, hra začíná.

FLIRT CLUB je hra o ceny - a ceny vyhrává ten, kdo flirtuje nejúspěšněji. Ale jak se flirtování měří? Hráči se musí v průběhu rande shodnout v odpovědích na tři snadné otazky. Při tomto rozhovoru si každý sám udělá úsudek o tom, zda by stejného hráče chtěl vidět znovu. Své rozhodnutí (ANO, NE nebo MOŽNÁ) sdělí prostřednictvím SMS pouze Flirt Clubu, který jej nejen respektuje při budoucím vyhledávání partnerů, ale také v podobě kladného nebo záporného bodu zaznamená na účet protihráče. Výhercem se tedy stává ten, kdo nasbírá nejvíce kladných a nejméně záporných ohlasů od partnerů, se kterými se sešel.

Hlavní cenou, která bude udělena za celkový součet dosažených bodů, je zájezd pro dvě osoby na Kanárské ostrovy od Cestovní kanceláře Fischer. Pro nejlepšího flirtéra a flirtérku měsíce připraví restaurace V Jámě exkluzivní večeři pro dva a oba získají dvě volné vstupenky do multiplexu Palace Cinemas. Nejlepší flirtéři týdne vyhrají cédéčka dle vlastní volby od Sony Music Bonton a taktéž lístky do multiplexu Palace Cinemas.

Hra FLIRT CLUB je přístupná všem uživatelům mobilních telefonů (v síti Eurotel od 1.9.), a to za velmi přijatelnou cenu. Za úvodní registraci zaplatí hráči 7 Kč, avšak zaregistrovat se musí pouze jednou. Další SMSky zaslané v rámci FLIRT CLUBU stojí 3 nebo 7 Kč (v závislosti na typu SMS). Zaregistrovanému hráči stačí k domluvení jednoho rande poslat jednu aktivační SMS (7 Kč). Účastní-li se soutěže o zájezd a další ceny, odešle ještě hlasovací SMS po skončení rande. Příchozí SMS jsou zdarma.

Veškeré podrobnosti k FLIRT CLUBu, návod na psaní jednotlivých SMS a podrobná pravidla hry najdete na www.flirtclub.cz, jakož i na letácích a plakátech distribuovaných v Praze a v Brně.

FLIRT CLUB je produktem firmy Softmatch s.r.o., která působí na tuzemském trhu od roku 2001. Zaměřuje se především na mobilní služby a zábavu s využitím technologií SMS, MMS a WAP Její specializací jsou služby vztahující se k aktuální geografické poloze uživatele (tzv. Location Based Services).

Softmatch

Článek ze dne 4. července 2003 - pátek