logo itpoint.cz

Neinvestujte do drahých zařízení, Contactel investoval za vás

Společnost představila nové řešení svého produktu Business Connect, určeného pro podnikové zákazníky. Contactel tak stává prvním operátorem na českém trhu, který nabízí možnost přímého připojení pobočkových ústředen IP do páteřní sítě IP. Zákazníci tak nemusí investovat do nákladných bran VoIP propojujících svět klasické a IP telefonie.

Contactel, vedoucí poskytovatel telekomunikačních služeb v pondělí představil nové řešení svého produktu Business Connect, určeného pro podnikové zákazníky. Business Connect si za sedmnáct měsíců jeho existence oblíbila řada zákazníků, kteří využívají vedle plnohodnotné telefonní služby a přístupu k internetu rovněž možnost datového a hlasového propojení vzdálených poboček firmy a množství dalších funkcí. Všechny služby nabízené v rámci řešení Business Connect jsou založeny na protokolu TCP/IP.

Contactel nyní toto řešení naplňuje novým obsahem. Ve spolupráci s firmami ANECT a.s. a Cisco Systems Contactel instaloval novou IP ústřednu společnosti NetCentrex, která umožní zákazníkům využívat moderních telekomunikačních služeb poskytovaných v rámci řešení Business Connect. Díky tomu se Contactel stal prvním operátorem na českém trhu, který nabízí možnost přímého připojení pobočkových ústředen IP do páteřní sítě IP. Zákazníci tak nemusí investovat do nákladných bran VoIP propojujících svět klasické a IP telefonie.

Nové řešení přináší zákazníkům nejen úspory, ale i kvalitnější péči a rychlejší reakci na jejich požadavky ze strany Contactelu. "Nové řešení IP komunikace od Contactelu je jediným svého druhu na trhu, které je kompletně certifikováno podle standardu kvality ISO 9001:2000.," říká David Capoušek, ředitel vývoje produktů společnosti Contactel. "Úsilí o neustálé zkvalitňování našich služeb potvrdil i nedávný periodický audit."

Nově instalovaná IP ústředna spojí až 1,8 milionu hovorů za hodinu, tedy až 500 hovorů za vteřinu. Umožňuje obsloužit až 150 000 firemních uživatelů a až 750 000 domácností.

Na projektu se podílela společnost ANECT a.s., která zajistila integraci hlasových služeb prostřednictvím IP ústředny společnosti NetCentrex a síťových zařízení Cisco Systems. "Oceňujeme, že jsme mohli uplatnit naše schopnosti v tomto jedinečném řešení, prvním v České republice. Jsme rádi, že se nám podařilo naplnit důvěru, kterou v projekt vložila společnost Contactel," hodnotí tuto spolupráci Jan Šíp, obchodní ředitel společnosti ANECT a.s.

Miloslav Rut, generální ředitel Cisco Systems Česká a Slovenská republika, k tomu dodává: "Díky konvergovaným řešením na bázi IP budou zákazníci moci využívat stále širší spektrum služeb. Nová služba IP telefonie navíc nabízí kromě značného zvýšení produktivity práce díky dostupnosti nových služeb poskytovaných IP ústřednou i výrazné snížení investičních a provozních nákladů na telekomunikační služby."

"Když jsem se poprvé setkali se zástupci Contactelu, byli jsme překvapeni, jaké mají zkušenosti s multimediálními službami prostřednictvím IP protokolu," říká Boris Dezier, ředitel pro regionální trh společnosti NetCentrex. "Contactel hledal řešení, které by dokázalo naplnit očekávání českých zákazníků z hlediska funkcionality a obchodního modelu. Technická a marketingová oddělení obou společností úzce spolupracovala na definování nové nabídky v rámci služby Business Connect. Věříme, že Contactel, který dokáže nabízet a prodávat tak moderní služby, jako je Business Connect, bude s tímto novým řešením maximálně spokojen."

Contactel

Článek ze dne 4. listopadu 2003 - úterý

Ušetřete peníze větším využitím proxy serverů