logo itpoint.cz

Nesprávné zaúčtování zkušebního provozu předvolby 1022 zákazníky nepoškodí

V rámci testovacího provozu prostřednictvím předvolby 1022 prováděl Český Telecom změny nastavení služby a ověřoval funkčnost různých způsobů tarifování hovorů i navazujících systémů. Jedno z nastavení bohužel způsobilo, že některým zákazníkům, kteří již uvedeného přístupového čísla využili k volání v síti Českého Telecomu, nebyly započítány volné minuty ...

V rámci testovacího provozu prostřednictvím předvolby 1022 prováděl Český Telecom změny nastavení služby a ověřoval funkčnost různých způsobů tarifování hovorů i navazujících systémů. Jedno z nastavení bohužel způsobilo, že některým zákazníkům, kteří již uvedeného přístupového čísla využili k volání v síti Českého Telecomu, nebyly započítány volné minuty podle jejich cenového plánu ve Vyúčtování za telekomunikační služby. Jedná se o 5 000 zákazníků.

Český Telecom lituje tohoto nedopatření a dotčené uživatele chce ujistit, že o svůj kredit nepřijdou. Všem zákazníkům bude automaticky, nejpozději v průběhu dvou následujících Vyúčtování za telekomunikační služby, dobropisována příslušná částka v plné výši s označením – Zkušební provoz 1022. V případě, že někteří zákazníci již podali reklamaci, bude jim automaticky vyřízena kladně.

Prostřednictvím čísla 1022 mohou zákazníci, kteří na své lince využívají pevnou předvolbu jiného operátora, volat přes síť ČESKÉHO TELECOMU. Komerčně bude služba spuštěna v polovině června. V současné době Český Telecom nastavuje systémy tak, aby k podobným situacím v ostrém provozu služby již nedošlo.

Český Telecom

Článek ze dne 12. června 2003 - čtvrtek