logo itpoint.cz

Nextra představuje službu Nextra Hlas

"Nextra Hlas +" je služba, vyznačující se konvergencí dat a hlasu při zachování nejvyšší kvality, která umožňuje telefonování v rámci celé České republiky levněji oproti konkurenčním službám. Zákazníci si mohou vybrat ze dvou nabízených variant nové služby - Velké město a ČR v EU ...

Společnost Nextra Czech Republic s.r.o., poskytovatel komplexních telekomunikačních řešení a služeb, uvádí na trh novou službu vyznačující se konvergencí dat a hlasu při zachování nejvyšší kvality. Služba "Nextra Hlas +" umožňuje telefonování v rámci celé České republiky levněji oproti konkurenčním službám.

"Uvedením služby Nextra Hlas + na trh nabízíme našim zákazníkům možnost významně ušetřit za meziměstské i mezinárodní volání při zachování vysoké kvality spojení," uvedl Reinhard Mjaatvedt, generální ředitel společnosti Telenor Networks - Central Europe a dodal : "Zákazníci si přitom mohou vybrat ze dvou nabízených variant nové služby - Velké město a ČR v EU."

"Velké město" - možnost meziměstského volání po celé České republice za cenu lokálních hovorů. Tuto volbu uvítají především firmy komunikující se svými obchodními partnery a regionálními pobočkami v rámci celé České republiky.

"ČR v EU" - mezinárodní volání po zemích Evropské unie za cenu meziměstských hovorů. Tato varianta přinese výrazně snížení nákladu hlavně společnostem, které intenzivně komunikují se svými zahraničním pobočkami či zákazníky v zemích EU.

Ať už si zákazníci společnosti Nextra využívající pevné připojení k Internetu zvolí pro telefonování jakoukoli z nabízených variant, výrazně se to projeví na snížení jejich nákladů.

Nextra

Článek ze dne 3. července 2003 - čtvrtek