Společnost NEXTRA, přední poskytovatel internetových a komunikačních služeb pro podnikovou klientelu, začala v pondělí poskytovat širokopásmový přístup k Internetu s využitím technologie ADSL. Umožnila jí to dohoda se společností ČESKÝ TELECOM, a.s., kterou obě společnosti podepsaly 25. února 2003.
NEXTRA připravila nové portfolio služeb založených na technologii ADSL a v tuto chvíli je začíná nabízet zákazníkům. "Vždy jsme se velmi aktivně podíleli na rozvoji telekomunikačního trhu v České republice. Proto i v případě poskytování ADSL služeb přicházíme jako první z velkých alternativních operátorů se svou nabídkou pro zákazníky," uvedl generální ředitel společnosti NEXTRA Vít Šubert.
Tomáš Elbl, produktový manažer společnosti NEXTRA, dodal: "Služby založené na technologiích ADSL budeme zákazníkům nabízet pod značkou NEXTRA ADSLink. Tyto služby jsou určeny nejen firmám, ale i jednotlivcům a jejich kvalita odpovídá vysokému standardu služeb, na který si naši zákazníci již zvykli. Našim cílem je poskytovat služby s nejlepším poměrem výkon vs. cena na trhu".
Služba NEXTRA ADSLink obsahuje dvě základní varianty :
"V rámci služeb NEXTRA ADSLink nabízíme zákazníkům zřízení a provozování vlastní ADSL přípojky o rychlosti 192 až 1024 kbps směrem k uživateli a o rychlosti 64 až 256 kbps směrem od uživatele, vždy přidělení pevné IP adresy, dále pak emailovou schránky o velikosti 10 MB, prostor pro umístění webové stránky o velikosti 50 MB a registraci a provozování domény třetí úrovně pro varianty Basic i Standard a druhé úrovně pro variantu Standard," doplnil Tomáš Elbl.
Zákazníci budou moci rovněž využít výhod plně zálohovaných systémů a páteřní sítě NEXTRA, non-stop služby zákaznické podpory a monitorovacího centra sítě NEXTRA nebo on-line zákaznický systém http://user.nextra.cz/ s možností jednoduchého a rychlého nastavení rozšíření a změny služby.
Nabídka širokopásmového přístupu k Internetu využívající technologii ADSL společnosti NEXTRA je doprovázena reklamní kampaní. "Informace by měla hlavně prostřednictvím deníků a internetu zasáhnout převážnou část veřejnosti po celé České republice. Kampaň je zaměřena na domácnosti a společnosti, které dosud využívaly vytáčené připojení k Internetu.," uvedla marketingová manažerka společnosti NEXTRA Petra Herdová.
Informace o nabídce širokopásmového přístupu k Internetu společnosti NEXTRA je možné získat na internetové stránce www.nextra.cz, případně na obchodním oddělení adsl@nextra.cz.
Článek ze dne 4. března 2003 - úterý