logo itpoint.cz

Nová studie agentury Digimark - Bezdrátové připojení v českých firmách 4 2003

Tato studie vznikla jako výsledek on-line kvantitativního výzkumu, zaměřeného na oblast připojení firem k internetu pomocí širokopásmového připojení, zejména ADSL a bezdrátových linek. Tato studie se pak zaměřuje na zpracování té části výzkumu, která se zabývala bezdrátovým připojením. Studie zpracovává odpovědi 557 respondentů z řad firem, které používají bezdrátové připojení.

Tato studie vznikla jako výsledek on-line kvantitativního výzkumu, zaměřeného na oblast připojení firem k internetu pomocí širokopásmového připojení, zejména ADSL a bezdrátových linek. Tato studie se pak zaměřuje na zpracování té části výzkumu, která se zabývala bezdrátovým připojením. Studie zpracovává odpovědi 557 respondentů z řad firem, které používají bezdrátové připojení.

Studie podává komplexní přehled o B2B trhu s bezdráty v ČR, její rozsah je 49 stran obsahujících přes 80 tabulek a grafů.

Studie obsahuje následující kapitoly :

Digimark

Článek ze dne 14. dubna 2003 - pondělí