logo itpoint.cz

Nové služby oddělení Technické podpory 2N Telekomunikace

V nové organizační struktuře společnosti 2N Telekomunikace a.s., zavedené v květnu letošního roku, má důležité místo oddělení Technické podpory. Oddělení přebralo od dalších útvarů 2N řadu procesů servisní a projektové činnosti. Jejich integrace přinese společnosti vyšší kvalitu služeb pro zákazníky a v neposlední řadě také úsporu nákladů. Oddělení zajišťuje také realizaci nových programů technické podpory produktů.

V nové organizační struktuře společnosti 2N Telekomunikace a.s., zavedené v květnu letošního roku, má důležité místo oddělení Technické podpory. Oddělení přebralo od dalších útvarů 2N řadu procesů servisní a projektové činnosti. Jejich integrace přinese společnosti vyšší kvalitu služeb pro zákazníky a v neposlední řadě také úsporu nákladů. Oddělení zajišťuje také realizaci nových programů technické podpory produktů.

Sdružení řady činností, které v předchozím období vykonávalo několik útvarů společnosti, přináší zákazníkům lepší koordinaci služeb a řadu výhod :

Novým útvarem v rámci služeb technické podpory je Kontaktní a dohledové centrum. Zde jsou centrálně přijímány dotazy a požadavky zákazníků. Každý požadavek na zásah, diagnostiku či změnu konfigurace je zaevidován v informačním systému, kde získává unikátní identifikaci. V průběhu vyřizování požadavku má zákazník možnost dotázat se s pomocí tohoto identifikačního čísla na stav vyřizování. V rámci informačního systému je ke každé akci přiřazena řada informací, vyplývajících ze smluv se zákazníkem, které určují způsob a termíny pro zpracování požadavku.

Například u programu Premium Technické podpory ústředen ATEUS-OMEGA Business je servisní zásah zajištěn do 2 pracovních dnů, v případě zásahu přes dálkový dohled do 6 hodin od nahlášení.

Oddělení Technické podpory zajišťuje :

2N Telekomunikace

Článek ze dne 17. ledna 2003 - pátek

Vyzkoušejte si M-Files na 30 dní zdarma