logo itpoint.cz

Nové služby ústředen Ateus

2N Telekomunikace pružně reaguje na novinky ve službách telekomunikačních operátorů, které umožní firemním uživatelům využívat nové schopnosti a technologie a získat tak konkurenční výhodu. Výjimkou není ani doplňková služba Identifikace volajícího (CLIP), kterou nyní umožňuje Český Telecom i na analogových telefonních linkách. U ústředen ATEUS-OMEGA a OMEGA Business se služba může stát plnohodnotnou podporou pro CRM služby a může zčásti nahradit i dražší ISDN přípojku.

2N Telekomunikace pružně reaguje na novinky ve službách telekomunikačních operátorů, které umožní firemním uživatelům využívat nové schopnosti a technologie a získat tak konkurenční výhodu. Výjimkou není ani doplňková služba Identifikace volajícího (CLIP), kterou nyní umožňuje Český Telecom i na analogových telefonních linkách. U ústředen ATEUS-OMEGA a OMEGA Business se služba může stát plnohodnotnou podporou pro CRM služby a může zčásti nahradit i dražší ISDN přípojku.

Identifikace volajícího, známá nejlépe z mobilních telefonů, kde již ve chvíli, kdy telefon zvoní, vidíme na displeji, kdo volá, představuje významný nástroj pro obchodní firmy. Dosud byla tato možnost spojena pouze s využitím linek euroISDN, takže ji řada firem nemohla z technických i ekonomických důvodů využít. Ve spojení s analogovou telefonní linkou se identifikace stává dostupnou i nejširší veřejnosti.

Telefonní ústředny řady ATEUS®-OMEGA umožňují několik způsobů využití. Nejjednodušší je zobrazení čísla na telefonu. Tuto funkci umožňovaly pouze dražší digitální systémové telefony a ISDN přípojka včetně příslušných hardwarových modulů v PBX. Nyní však postačí cenově výhodnější moduly podporující CLIP a analogový telefonní přístroj, který službu podporuje. Přijaté číslo může být také zpracováno počítačem uživatele, například aplikací CTI Telefon, která podle telefonního čísla zobrazí jméno volajícího.

Nejpokročilejším způsobem nasazení je spojení s CRM aplikací. Ta po přijetí čísla z linky dokáže za několik desetin sekundy zobrazit na počítači příjemce nejen jméno volajícího, ale připravit také všechny související informace o jeho firmě, objednávkách i osobních jednáních. Obchodník ve firmě tak má pohotově k dispozici všechny dostupné údaje o volajícím a je připraven okamžitě a přirozeně reagovat na jakýkoli požadavek.

Společnost 2N Telekomunikace připravila pro tuto oblast řadu produktů ATEUS CRM, které budou uvedeny na trh v září. Tyto CRM aplikace plně využívající standardní webové platformy umožní firmám jednoduše a levně řešit klíčové procesy péče o zákazníka. Modul Helpdesk je určen zejména pro příjem hovorů a zpracování požadavků zákazníků. Varianta Call centrum navíc podporuje aktivní oslovování zákazníků nabídkou firmy. Obchodní CRM i další řešení navíc obsahují kvalitní moduly pro správu kontaktů a dokumentů. Přístup k datům a správa systému probíhají v prostředí standardních webových prohlížečů a 2N opět počítá s nabídkou v balíčku společně s ADSL.

Nasazení CRM technologií dává firmám možnost plně využít potenciál své stálé zákaznické a partnerské sítě a předcházet možným neshodám či problémům. Je ideální nejen pro výrobní a obchodní firmy, ale také pro poskytovatele služeb, agentury a poskytovatele nejrůznějších služeb.

Rozhraní pro příjem a zpracování identifikace volajícího lze doplnit ke všem již instalovaným ústřednám řady ATEUS-OMEGA. Všichni stávající uživatelé proto mohou využít výhody, které jim CTI Telefon nebo CRM aplikace přináší.

2N Telekomunikace

Článek ze dne 15. srpna 2003 - pátek